کد خبر 544739
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳

تد کروز از طرفداران حزب جمهوری خواه خواست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جای «دونالد ترامپ» به وی رای بدهند.

به گزارش مشرق به نقل از سی ان ان، تد کروز نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طرفداران این حزب خواست به جای ترامپ به او رای دهند.

کروز اعلام کرد بیشتر طرفداران حزب جمهوری خواه او را امید پیروزی در مقابل دونالد ترامپ می دانند. وی خاطر نشان کرد در صورتی که ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا برسد برای مردم فاجعه ای جدید رقم خواهد خورد.

اظهارات کروز علیه ترامپ در حالی بیان شد که مارکو روبیو سناتور ایالت فلوریدا و دیگر نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری نیز یکی از امیدهای دیگر این حزب محسوب می شود.

روبیو توانست در انتخابات اخیر ایالت پورتوریکو واقع در شمال جزایر کارائیب از ترامپ پیشی بگیرد. در روز موسوم به شنبه بزرگ در جریان انتخابات درون حزبی در چهار ایالت آمریکا ترامپ تنها در دو ایالت پیروز بود.

روز شنبه جمهوری‌خواهان در چهار ایالت کانزاس، کنتاکی، لوئیزیانا و مین به رقابت پرداختند. بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی از نتایج اولیه انتخابات، گفته می‌شود ترامپ تنها در دو ایالت کنتاکی و لوئیزیانا پیروز بوده و کروز هم در ایالت‌های کانزاس و مین توانسته پیروز شود.

در اردوگاه دموکرات ها نیز  هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین و سناتور برنی سندرز، تنها دو رقیب نامزدی از حزب دمکرات، انتخابات مقدماتی در پنج ایالت را  تدارک می بینند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    مگه دمکراسی نیست؟ خب چرا ناراحتی ؟مردم هر کی رو که بخان انتخاب میکنن مشکل شما با دمکراسی است که از توش هیتلر جرج بوش و کسی مث ترامپ در میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس