ترامپ

سناتورهای حزب دموکرات از دونالد ترامپ خواستند به خاطر حمله توئیتری به شهردار سن خوآن، عذرخواهی کند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ سناتور های حزب دموکرات روز گذشته در پیام‌های جداگانه‌ای از دونالد ترامپ –رئیس جمهور آمریکا – خواستند به خاطر انتقاد از مقامات پورتوریکو و حمله توئیتری به شهردار سن خوآن، مرکز این جزیره ، عذرخواهی کند.

کاترین کورتز ماستو – سناتور دموکرات ایالت دنور – حمله توئیتری و اظهارات توهین آمیز ترامپ به کارمن یولین کروز- شهردار سن خوآن- مبنی بر ضعف مدیریتی او را محکوم و سخنان رئیس جمهور آمریکا را بی رحمانه توصیف کرد. این سناتور دموکرات در یک پیام توئیتری خواستار عذرخواهی ترامپ از او شد و نوشت: شهردار کروز به معنای واقعی یک رهبر است. از او باید عذرخواهی شود.

ادوارد مارکی، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست نیز اعلام کرد اولین کاری که ترامپ پس از سفر آینده خود (روز سه شنبه) به پورتوریکو باید انجام دهد، عذرخواهی از شهردار کروز است. این سناتور اظهارات ترامپ علیه شهردار سن خوآن را ننگین و شرم آور توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در یک سلسله توئیت از سیاستمداران این جزیره به خصوص شهردار سن خوآن انتقاد کرده و آنها را به ضعف مدیریت متهم کرد. او گفت آنها می‌خواهند دیگران، کارهایشان را برایشان انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
    0 0
    چطوری ترامپ خبر داری یروز بچه های ما میفرستنت به جهنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس