کد خبر 544548
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید شکی درباره تصویب اساسنامه این فدراسیون در هیات دولت نداشته اما اظهارات کیومرث هاشمی تمام تردیدها را برطرف می‌کند.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در حاشیه مراسم انتخاب برترین داوران لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: در این مراسم از داوران برگزیده و خوب‌مان که در دو فصل گذشته زحمت زیادی کشیدند، تجلیل کردیم و برای اولین بار سوت طلایی را به خانم نوروزی به عنوان بهترین داور لیگ برتر بانوان تحویل دادیم. داوران ما بسیار زحمت می‌کشند. ما شش داور در سطح آسیا و بین‌المللی داریم اما توانمندی ما بیش از این است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اسپانسر داوران فدراسیون فوتبال هم گفت: شرکت نامی‌نو حمایت خوبی از داوران کرده و در این مراسم هم علاوه بر اهدای سکه به داوران برتر و سوت طلایی به سایر داوران هم هدیه‌های مختلفی داد. همچنین بودجه خوبی برای کمیته داوران در نظر گرفتیم که به صورت جداگانه به بانوان و مردان داده می‌شود.

وی در ادامه درباره اظهارنظر کیومرث هاشمی مبنی بر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیات وزیران در دولت قبل، گفت: من قبلا با آقای هاشمی صحبت کرده بودم. ایشان آن زمان مسئولیت کار را بر عهده داشتند و وقتی در مکاتبات آورده بودند که اساسنامه مورد تایید هیات وزیران قرار گرفته ما شکی نداشتیم. حالا خدا را شکر آنها که شک داشتند، تردیدشان برطرف شد.

کفاشیان ادامه داد: اساسنامه فعلی فدراسیون هشت سال است که اجرا می شود و مورد تایید AFC، فیفا و مجمع فدراسیون فوتبال قرار دارد و همین مهم است. برنامه‌ها طبق همین اساسنامه باید اجرا شوند و اگر اصلاحی مورد نیاز است رویش اعمال خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شود فدراسیون فوتبال تا زمان انتخابات با سرپرست اداره می شود، گفت: به هر حال وقتی سر نخواستن من دعواست، اینگونه مسائل مطرح می‌شود اما به نظرم این حرف‌ها خوب نیست و ما نباید هر زمان اصول بنیادین خود را به خاطرهرچیز زیر سوال ببریم.

کفاشیان درباره اینکه محمد دادگان اعلام کرده اگر محمود گودرزی از فدراسیون فوتبال حمایت کند به انتخابات این فدراسیون ورود خواهد کرد، گفت: آقای دادگان یکی از روسای فعال فدراسیون فوتبال در دوره خودش بود. او اگر برنامه‌های خودش را ارائه کند و مجمع هم حمایت‌های لازم را انجام دهد موفق خواهد بود چرا که گودرزی هم عضوی از مجمع فدراسیون فوتبال است.

او همچنین درباره جلسه امروزش با افشین پیروانی و نپذیرفتن استعفای او، گفت: یکی از جلسات کاری ما درباره اوضاع تیم ملی فوتبال بود. پیروانی کارهای لازم را پیش می‌برد. از ابتدا هم بحث استعفا مطرح نبود. فقط کی‌روش استعفا کرده بود که با آن موافقت نکردیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره زمین تمرین تیم ملی در آستانه دیدار با عمان و هند، گفت: هنوز زمین خاصی مشخص نشده اما در یکی از زمین‌های کمپ یا زمین دیگری اردو را برگزار می‌کنیم.

کفاشیان درباره البسه بازیکنان تیم ملی نیز اظهار کرد: از همان لباس‌های گذشته در این اردو استفاده می‌کنیم و برای بازی‌ها هم بازیکنان همین لباس‌ها را می‌پوشند. شاید در آینده با اسپانسر جدیدی توافق کنیم.

او درباره رفتن از فدراسیون فوتبال و اینکه آیا دلتنگ چنین وضعیتی نخواهد شد، گفت: شماها در کنار من هستید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس