سیاستمداران در رقابتهای انتخاباتی ، وعده هایی می دهند اما وقتی به واشنگتن می رسند سخنانشان را فراموش می کنند

گروه فیلم و صوت مشرق، سناتور تد کروز از نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نشست سالانه اتحادیه جمهوری خواهان آمریکا گفت:«به من گفته شده است  شماری از جوانان نیز در این جلسه حضور دارند. البته آنها در دانشگاه ترامپ درس نخوانده اند( کنایه به تحصیلات ترامپ که جنجال آفرین شده است). زنان و مردانی که اینجا حضور دارند عاشق ازادی هستند.

مردم سراسر آمریکا بیدار شده اند. کمک در راه است. انتخابات امسال بر سه محور استوار است که عبارتند از ایجاد شغل، آزادی و امنیت. صحبت کردن درباره ایجاد فرصتهای شغلی آسان است و اینکه می توان بار دیگر آمریکا را به کشوری بزرگ تبدیل کرد و حتی می توان این جمله را روی کلاه بازیکنان بیسبال هم نوشت. اما سوال مطرح این است که آیا اصولی درک می شود که سبب عظمت آمریکا شده است. قلب اقتصاد آمریکا در واشنگتن دی سی یا نیویورک نیست بلکه قلب اقتصاد آمریکا، کسب و کارهای کوچکی است که در سراسر کشور وجود دارد.

در هفت سال گذشته کسب و کارهای کوچک در آمریکا نابود شده است.

اگر من رئیس جمهور آمریکا شوم، ما قانون بیمه اوباما را لغو خواهیم کرد. ما اصلاحاتی در نظام بیمه کشور بوجود خواهیم آورد که مانع مداخله دولت در این حوزه شویم. باید.

بسیاری از مردم امریکا خشمگین هستند. من نیز عصبانی هستم. سیاستمداران دو حزب به ما دروغ گفته اند. آنها در هنگام رقابتهای انتخاباتی ، وعده هایی می دهند اما وقتی به واشنگتن می رسند سخنانشان را فراموش می کنند. مصداق بارز این مسئله وعده هایی است که در حوزه مهاجرت مطرح شده است. مهاجرت یک مسئله در حوزه امنیت ملی و همچنین اقتصاد آمریکا است. وقتی دوازده میلیون نفر به صورت غیرقانونی در آمریکا حضور داشته باشند، فرصتهای شغلی از مردم آمریکا و مهاجران قانونی سلب می شود و حقوق پایین می آید.»

{$sepehr_media_1419685_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس