سخنگوی نیروهای مسلح گفت:مذاکره با آمریکا اگر می‌توانست مشکل‌گشا باشد مشکل کشورهای تحت استیلای غرب و آمریکا را حل می‌کرد.

به گزارش مشرق، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به لزوم پرهیز از شعارزدگی و محاسبات غلط در قبال موضوع حساس و راهبردی مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بزرگنمایی تحریم و رفع تحریم‌ها یک گفتمان انحرافی و به دور از واقعیات محض موجود برای تأثیر بر افکار عمومی و مرعوب ساختن مخاطب است اما برابر قابلیت‌ها شایستگی‌ها و هوشمندی ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: غفلت از دشمنان واضح ملت به ویژه آمریکا، آیندگان را به قضاوت‌های سخت نسبت به ما واخواهد داشت. همانگونه که امروز ما نسبت به آنچه در گذشته تاریخی کشورمان در عصر قاجار و پهلوی وجود دارد قضاوت‌های سخت و نکوهش‌گر داریم.

سردار جزایری هرگونه کوتاهی و قصور در بکارگیری منویات رهبری در سخنرانی نوروزی و ضرورت ترسیم نقشه راه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به آن را خسارت و خطایی نابخشودنی دانست و تصریح کرد: مخاطب اصلی اقتصاد مقاومتی دولت محترم است لذا ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلح و بسیج برای نقش‌آفرینی‌های تعیین‌کننده در عرصه اقتصاد مقاومتی و تحقق پیشنهادات ده‌گانه معظم‌له تأکید می‌کنیم الگوی عینی و تجربه شده نیروهای مسلح برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی فراروی دولت قرار دارد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: نیروهای مسلح نشان داده‌اند که همواره پای کار انقلاب و پاسخ به نیازهای کشور بوده‌اند و در این راه هیچ گاه دریغ نکرده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای نیروهای مسلح در دوره تحریم‌های ظالمانه به ویژه در حوزه دفاعی که با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی حاصل شده است، تأکید کرد: الگوی اقدام نیروهای مسلح و مدافع انقلاب در رفع نیازمندی‌های دفاعی و بازدارندگی کشور به ویژه در عرصه موشکی و توسعه ظرفیت‌های دفاع سرزمینی که جبهه دشمن را مات و مبهوت خود ساخته است می‌تواند مدل سایر بخش‌ها در عمل به اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه امروز جبهه دشمن با حسرت و شگفتی نظاره‌گر محو و تحقیر شده عظمت ملت ایران شده است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی عرصه شکوفایی و درخشندگی بیشتر ایران اسلامی در جهان معاصر است و این مردم هستند که برای درک چنین حقیقتی تبدیل اقتصاد مقاومتی را فراتر از یک شعار به مثابه یک اقدام ملی و عملی مطالبه می کنند.

سردار جزایری تصریح کرد: از مجموعه دولت محترم انتظار می‌رود بی‌اعتنا به وعده‌ها و وعیدهای بی پشتوانه و فریبنده جبهه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های ملی و بومی، مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را نقشه راه عزت، پیشرفت و سربلندی کشور و رفع مشکلات مردم قرار دهند. این اراده بزرگ است که راه‌های نفوذ را مسدود و دشمنان را مأیوس و ناکام می‌سازد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: مذاکره و تعامل با آمریکا اگر می‌توانست پیش‌تر مشکل‌گشا و چاره‌ساز واقع شود مشکل کشورهای تحت استیلای غرب و مستعمره‌های سیاسی اقتصادی آمریکا را حل می‌کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • روشنفکردینی ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    منافقان بدانند ما انقلابی ها لاشه نجس آمریکاییها و صهیونیست ها را خوراک کرکس ها و وحوش و کفتارها می کنیم ما می توانیم
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حقیقتا یک مجموعه منحصر به فرد هست و نیروی کامل برای خدمت به اسلام است.
  • دکتر ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    خدا شاهده دیروز که رهبری در حرم امام رضا علیه اسلام داشت سخنرانی می کرد دلم شکست نزدیک بود گریه کنه از دست مسئولین برای التماس به کشوری مثل فرانسه و روسیه برای موتور خودرو موتور هواپیما و.... شما آقایون نظامی اگر واقعا دلسوز رهبری هستید حداقل وعده های خودتون درباره موتورهای هوایی و دریایی و زرهی عمل کنید که حداقل در بخش نظامی این وضعیت توان هوایی و دریایی و زمینی کشور نباشه...
  • ایمان ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    دکتری به ساده لوحی شما ندیدم اخه بنده خدا ما از مبانی مشکل داریم بحث این جریان اون جریان نیست الگوهای انگلوساکسونی اقتصادی در عمل؛ همان اهداف را پیاده میکند که شما مستعمره امریکا باشی تمام دولتهای 3دهه ما این نظریات را پیاده کردند از این به بعد هم همان است دکتر عبدالمالکی اصولگرا الان دیدم در تلویزیون همان حرف را میزند که در دولت فعلی اجرا میشود . طرح نئولیبرالی هدفمندی یارانه ها اصلا در دانشگاه امام صادق ع برای بار اول مطرح شد متاسفانه بقول استاد رحیم پور ازغدی کار نشده دانش کسب نشده ؛و سعی دارن الگوهای اصالت سرمایه را با ظواهری از دین جفت و جور کنند که نمیشه! همش میشه شعارهای توخالی الان من یک مقاله در نقد نظریات اقتصادی اقایان اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدال بنویسم مشرق درج میکند؟ خیر چون همه با هم در یک موضوع به تفاهم رسیده اند و اون پذیرفتن اصالت سرمایه است بنابراین تا اخرش هم برین که فقط یک نمونه بقول مراجع عظام رباخواری بانکهاست
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    روشنفکر دینی اساسا شوخی بیش نیست چون روشنفکر ترجمه یک اصطلاح غربی است که از زمان حذف دین در اروپا رایج شد و در اصل معنای غیر دینی و مادی بودن میدهد
  • ناشناس ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    سپاس سردار .
  • ناشناس ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    مرگ بر امریکا تعامل با شیطان بزرگ که از تروریسم در منطقه و جهان حمایت می کند و در دنیا جنگ افروزی و قلدری می کند معنا ندارد.
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    دوست عزیز شور و شعور باید کنار هم باشه وگرنه میشه داعشی
  • دکتر ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    ایمان به جای پاک کردن صورت مساله و نثار کلمات قصار به همه راه حل ارائه بده! نه شما نه اون مراجع محترم در جواب این سوال که چرا ایران دو دهه پیش امروز در اقتصاد و صنعت از ترکیه و پاکستان و اخیرآ امارات عقب افتاده ماندن! ایرانی که قرار بود صنعتی بشه امروز بزرگترین وارد کننده موبایل از امارات و بزرگترین صادر کننده دام زنده به اون شده این بود آرمان ما!؟ بعد شما اجرای اقتصاد سرمایه داری رو در ایران دلیل این وضعیت می دونید!!!..قصد دفاع از اقتصاد سرمایه داری رو ندارم چون اون هم مشکل ما نیست و مشکل ما ریشه ای تر از این حرفهاست ولی کشوری که هیچ وقت شاهد حضور سرمایه چند صد میلیارد دلاری مانند امثال مالزی ترکیه یا کشورهای عربی برای توسعه نبوده اصلا اجازه اجرای اقتصاد سرمایه داری رو نداشته آیا شما در ایران هزاران سرمایه دار غربی شرق آسیایی و عرب بنگاه دار کارخانه دار هتل دار و..رو می بینید!؟ در جایی مثل همین اسراییل بالاترین سود بانکی اون نیم درصد هست یا جایی مثل ژاپن که وقتی رکود میشه در تولید سود بانکی رو منفی می کنه! اقتصاد ما اصلا یک اقتصاد نیست یه سیستم حمایت از دلالیسم سفته گری قاچاق پول شویی و حمایت از بروکراسی دیوانه وار دولتی و شبه دولتی در ایران هست که نه پیشرفت می کنه نه نابود میشه اصلا تولید صادرات سرمایه گزاری چه داخلی چه خارجی در این سیستم توجیهی نداره فقط درجا می زنه سیستم اقتصاد ما مشکل اسایسی داره وگرنه در همان زمان نفت 100 دلاری و500 میلیارد دلار درآمد نفتی هم همین درجا زدن رو شاهد بودیم این سیستم حتی با ده بار تسلیم شدن در برابر امریکا و پنجاه بار به رسمیت شناختن اسراییل هم درست نمیشه همان طور که با تحویل بازارها و کلید کشور به چین و روسیه هم درست نمیشه من دارم میگم خود این مسئول محترم نظامی ما اگر به وعده های بیست سال پیش خودش در بخش هوایی دریایی و زمینی که به رهبری داده بود عمل می کرد الآن رهبری گله نمی کرد چرا داخل ساخت یه موتور جت یا دیزل دریایی که 60 سال پیش در فلان کشور استارت خورده بود ماندیم
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    سردار درد و بلای شما عزیزان بزرگوار که جان و مالتان را در راه مملکت در طبق اخلاص گذاشته اید بخورد توی فرق سر بی وجودان کدخدا پرست که زندگی انگلی دارند و نه از خود جنم و عرضه ای به نمایش می گذارند و نه اجازه می دهند تا وطن پرستان عابد برای کشور کاری کنند خدا ذلیل کند این کدخدا پرستان بی وجود را
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    احسنت سردار دولت بداند اگر حرف گوش نکند امسال آوار می شیم سرش ان شا الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس