نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که نیروهای کشورش باید در افغانستان باقی بمانند تا از سلاح‌های هسته‌ای پاکستان محافظت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از «تایمز آف اندیا»، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که نیروهای کشورش باید در افغانستان باقی بمانند زیرا پاکستان سلاح هسته‌ای دارد که باید از آنها محافظت کند.

ترامپ افزود: باید برای مدتی در افغانستان بمانیم زیرا سلاح‌های هسته‌ای پاکستان بازی را تغییر می‌دهند.

لازم به ذکر است که وی در سال ۲۰۱۵ میلادی از پاکستان به عنوان خطرناکترین کشور جهان نام برد و اعلام کرد که باید سلاح‌ هسته‌ای این کشور از بین برود.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که چند ماه پیش «راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش پاکستان در دیدار از مرکز عالی پاکستان برای امنیت هسته‌ای (PCENS) با اظهار اطمینان در مورد حفاظت از سلاح‌های هسته‌ای گفت: اسلام‌آباد اقدامات امنیتی ویژه‌ای را برای حفاظت از سلاح‌های هسته‌ای خود انجام داده است که تأسیس این مرکز یکی از این موارد است.

وی به مقامات ارتش این کشور گفت که حفاظت از سلاح‌های هسته‌ای یک مسئولیت مقدس است وتلاش‌های اداره مرکز عالی پاکستان برای امنیت هسته‌ای در این خصوص قابل تقدیر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    خیلی جالبه، جمهوری خواهان آمریکایی این پیت بال پیر را علم کردند اما حالا از اینکه خودشونو هم گاز بگیره میترسند و به فکر چاره افتاده اند.
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    اینو راست میگه،پاکستان زیاد پررو بازی درآورده این اواخر برای ایران،فقط بمب اتم دارن بقیش هیچی
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    سلاح هسته ای پاکستان تهدیدی جدی برای کل جهان هست و باید هر طور شده از بین بره من فکر میکنم ترامپ با همه بی شعوریش حرف درستی زده
  • پری مجرد37ساله ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    عربستان و پاکستان بمب های اتمیشون رو روسرمون میریزن من میدونم باید از شعارهای تنش زا خوداری کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس