کد خبر 543448
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد با توجه به برخوردهای غیرمنصفانه نهاد جمهوری‌خواه با او احتمال دارد به عنوان نامزد مستقل در این انتخابات کاندید شود.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد احتمال دارد به عنوان نامزد مستقل در این انتخابات شرکت کند. 

آقای ترامپ دلیل این تصمیم را آنچه به گفته وی «برخوردهای غیرمنصفانه» بدنه تصمیم‌گیر حزب جمهوری‌خواه خوانده، اعلام کرده است. 

امروز، پنجشنبه بیش از 70 نفر از افراد کهنه‌کار در زمینه سیاست خارجی در حزب جمهوری‌خواه با امضای نامه‌ای مخالفت خود را با دیدگاه‌های ترامپ درباره مسائل مختلف اعلام کرده بودند.

آقای ترامپ در جدیدترین دور از آخرین سلسله رأی‌گیری‌های درون‌حزبی آمریکا که روز سه‌شنبه (معروف به سه‌شنبه بزرگ) در چندین ایالت آمریکا برگزار شد، بیشترین آرا را از آن خود کرد. 

ترامپ در اکثر رقابت‌های قبلی نیز برتری را از آن خود کرده بود تا جایگاه خود به عنوان‌های نامزد نهایی حزب جمهوری‌خواه را تکیم کند. 

«دونالد ترامپ» به دلیل ابزار دیدگاه‌های بحث‌انگیز از جمله مخافت با ورود تمامی مسلمانان به خاک امریکا از طرف نمایندگان هم‌حزبی‌اش هدف انتقادهای سخت قرار گرفته است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس