کد خبر 543404
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

عضو تیم معالج آیت الله طبسی گفت: آیت الله طبسی به هیچ وجه دچار مرگ مغزی نشده‌اند و با توجه به وضعیت فعلی ممکن است طول مدت درمان ایشان طولانی تر شود.

به گزارش مشرق، علیرضا صداقت عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی اظهار داشت: هنوز هوشیاری آیت الله طبسی بازنگشته است و همین مسئله پیش بینی را سخت می‌کند.

وی گفت: تنها درخواست ما از مردم این است که برای بهبود حال ایشان دعا کنند و از سوی دیگر تیم پزشکی نیز تمامی تلاش خود را به کار گرفته است.

پزشک معالج آیت الله طبسی عنوان کرد: حال عمومی ایشان چندان مساعد نیست و نمی‌توانیم وضعیت بعدی را پیش بینی کنیم، از سوی دیگر امیدواری کادر پزشکی این است که پاسخ مناسبی از تجویز داروهای قلبی و عروقی بگیریم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمام ارگان‌های آیت‌الله طبسی نارساست، گفت: در حال حاضر وضعیت قلبی و عروقی ایشان به ثبات رسیده اما ارگان‌های آیت الله طبسی نارسا هستند.

صداقت افزود: ایشان به هیچ وجه دچار مرگ مغزی نشده‌اند و با توجه به وضعیت فعلی ممکن است طول مدت درمان ایشان طولانی تر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امکانات فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) مناسب است و نیازی به انتقال ایشان به بیمارستان رضوی احساس نشد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی مرادیفر ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    یعنی الان استان مقدس رضوی بدون سرپرسته . اینطور بنظر میرسه که ناطق نوری به سرپرستی استان مقدیس منصوب میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس