کد خبر 543390
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

پزشک معالج آیت‌الله واعظ طبسی گفت: حال عمومی وی خوب نیست، اما امیدواریم از داروهای قلبی و عروقی پاسخ مناسبی برای درمان بگیریم.

به گزارش مشرق، علیرضا صداقت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت نماینده ولی‌فقیه در خراسان،‌ اظهار کرد: حال عمومی آیت‌الله طبسی خیلی خوب نیست و نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه اتفاقی برای او می‌افتد،‌ زیرا هوشیاری آیت‌الله طبسی بازنگشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم که از داروهای قلبی و عروقی پاسخ مناسبی برای درمان بگیریم و از مردم می‌خواهیم هم آیت‌الله طبسی و هم تیم پزشکی را دعا کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمام ارگان‌های آیت‌الله طبسی نارساست، گفت: مشکل ابتدایی ایشان همان ایست قلبی بود که به دنبال آن عملیات احیا انجام شد که این عملیات طولانی شده و حدود 30 دقیقه به طول انجامید.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: وضعیت قلبی و عروقی وی از یک ثبات نسبی برخوردار است، اما تمام ارگان‌ها نارسا هستند.

صداقت با تأکید بر اینکه آیت‌الله واعظ طبسی به مرگ مغزی دچار نشده‌اند، گفت: این احتمال وجود دارد که زمان معالجه ایشان طولانی‌تر شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا آیت‌الله طبسی را برای درمان به بیمارستان رضوی نبردند، گفت: بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، یک بیمارستان فوق تخصصی است و بخش عدالتیان نیز یکی از مجهزیترین ICU های کشور است، بنابراین این بیمارستان تفاوتی با بیمارستان رضوی ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خسروی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    خداوند انشااله این یاروسربازفداکاردوران سخت مبارزه وانقلاب وامام ورهبری راشفادهد
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    خدا همه مرضای اسلام رو شفا بده خصوصا خادمین به اسلام را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس