کد خبر 543372
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

سه فروند کشتی عملیاتی آبی-خاکی آمریکایی به همراه پرسنل و خدمه روز پنج شنبه (امروز) برای انجام رزمایش نظامی مشترک با کره جنوبی به سواحل شبه جزیره کره رسیدند.

به گزارش مشرق، به نوشته یونهاپ، گروه نظامی 7 آمریکا که در پایگاه این کشور در ژاپن مستقر بودند، سه فروند کشتی جنگی آبی-خاکی به همراه تجهیزات دو اسکله برای لنگر گرفتن این کشتی ها به شبه جزیره کره ارسال شدند. همراه با این تجهیزات جنگی، 4 هزار نیروی دریایی آمریکایی نیز به کره جنوبی اعزام شدند.

این تجهیزات به پرسنل نظامی آمریکایی این امکان را می‌دهد تا عملیات زمینی و دریایی به اضافه عملیات هوایی، انجام دهند.

نظامیان آمریکایی برای انجام رزمایش نظامی مشترک با پرسنل نیروی دریایی کره جنوبی در اواسط مارس، آماده می‌شوند.

چندی پیش هم نیروی هوایی آمریکا رزمایش نظامی مشترکی با سئول در شبه جزیره کره انجام داد.

رزمایش مشترک نظامی آمریکا و کره جنوبی در این منطقه همواره با انتقاد شدید از سوی کره شمالی و تهدید مواجه است و به افزایش تنش در شبه جزیره کره می‌انجامد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    اقدامات آمریکایی علیه کره شمالی بسیار خصمانه است و کاملا واضح و مشخصه که هدف آمریکایی ها تضعیف کشورهای مستقل و سلطه بر آنهاست و این حق هر کشوری از جمله کره شمالی است که از تمامیت ارضی و امنیت و استقلال کشورشون از هر راه ممکن دفاع کنند و امپریالیزم آمریکا رو در تمام سطوح نابود کنند
  • بمب افکن بی52 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    از نظر من کره شمالی حقشه/کره شمالی احتمال داره جنگ هسته استارت بزنه،من اگه جای آمریکا بودم دور کشور کره ناوشکن هامو(مجهز ب موشک های هدایت شونده)مستقر میکردم بعلاوه سامانه های دفاع موشکی از جمله تاد،پاتریوت بلاک 8،پیکان(اسرائیل) در کره جنوبی و مرزچین و با تمام قوا با موشک های ضد رهگیری تاماهاک تمامی پایگاهای کره رو موشک باران میکردم و حکومت جدید...اگه احیانا روسیه بیاد جلوهم با من هم با رفیقم ناتو باید درگیر بشه
  • ناشناس ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    انصافا كره ي شمالي بسيار بسيار صبور و خويشتن دار است كه با وجود اين همه موشك دوربرد و كلاهك هسته اي و جديدا هيدروژني آمريكاي جهانخوار را به خاك تبديل نمي كند. اين همه تحريم هاي طاقت فرسا و رزمايش هاي تحرك آميز اطراف كره ي شمالي، رهبر كره ي شمالي كه هيچ بلكه سنگ را نيز به صدا در مي آورد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس