کد خبر 543233
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹

وزارت کشور الجزایر از رای دادن به قطعنامه وزرای کشور اتحادیه عرب درباره تروریستی اعلام کردن حزب الله خودداری کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المیادین، یک منبع آگاه در وزارت کشور الجزایر روز گذشته اعلام کرد: وزارت کشور الجزایر از رای دادن به قطعنامه وزرای کشور اتحادیه عرب در باره تروریستی اعلام کردن حزب الله لبنان، خودداری کرده است.

وی همچنین گفت: هر گونه اتهام زدن علیه مواضع الجزایر، توهین به این کشور و تلاش برای کشاندن الجزایر به مسائل حساس منطقه است.

این در حالیست که شورای وزیران کشور عضو اتحادیه عرب روز چهارشنبه در بیانیه پایانی سی و سومین نشست خود که در تونس برگزار شد، حزب الله لبنان را گروهی « تروریستی» و مبارزه آن با تروریسم صهیونیستی و تکفیری را « اعمال خطرناک» خواند و آن را محکوم کرد.

ناظران تاکید کرده اند که این تصمیم شورای وزیران کشورهای عضو اتحادیه عرب تحت فشار رژیم سعودی و امارات با هدف حمایت از تروریسم صهیونیستی و تکفیری اتخاذ شده است.

شورای همکاری خلیج فارس هم روز چهارشنبه همه ارکان حزب الله را « سازمانی تروریستی» خواند و اعلام کرد که در این زمینه تصمیماتی اتخاذ کرده است.

این اقدام شورای همکاری خلیج فارس متشکل از رژیم سعودی، امارات، بحرین، قطر، کویت و عمان با اعتراض شدید در داخل لبنان مواجه شده است.

منابع رسانه ای تاکید کرده اند که رژیم سعودی و همپیمانان منطقه ای آن بعد از شکست همه توطئه های منطقه ای آنها به ویژه در سوریه، عراق و یمن و نقش بر آب شدن رویاهای آنها، درصدد مجازات مقاومت و بخشی از ملت لبنان برای انتقام گیری از محور مقاومت ضد صهیونیستی و تکفیری برآمده اند.

حزب الله لبنان تاکید کرده است که تسلیم فشارها و هجمه های سیاسی و رسانه ای نمی شود و به مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری و دفاع از ملت های مظلوم از جمله یمن ادامه می دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    هموطنان گرامى تجارهاى محترم من بعنوان يک ايرانى از تمام شما تمنا دارم بدليل توطىه هاى بسيار زيادى که امارات عليه ايران انجام ميده وتوهين هايى که مسولين انها به مردمايران مى کنند هر چه سريعتر جايگزينهاى ديگرى را در جهان به اين بزرگى پيدا کنيد ودر يک کلام امارات را تحريم کنيد از دولتمردان محترم هم خواهشمندم روابط اقتصادى خودرا به کمترين حد برسانند از تمام خوانندههاى اين متن خواستار حمايت شما مى باشم
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    خدایا توطئه های صهونیست ها و حامیان آنان علیه حزب الله را خنثی بفرما و حزب الله و ملت های مظلوم را در برابر جنایت کاران پیروز بفرما آمین یا رب العالمین
  • وحید ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    خاک بر سر این عربها که کم کم دارند مصداقِ قرآنی را به وضوح به نمایش می گذارند: إن الاعراب اشد کفراً و نفاقا حزب الله؟ آن هم تروریست؟!!!! حتماً داعش و اسرائیل و جبهة النصرة و توله سگ های پرورش یافته عربستان و ترکیه و قطر و امارات، آزادی خواه هستند؟!!!
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    خدایا این نامردا هدفشون چیه تنها بر و بچه های حزب الله جلوی صهیونیستها می تونن کاری بکنن اما اینا ته بی انصافی اند به لطف خدا نابود شن اون بی شرف ها
  • مسعود ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    چه عجب
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    زورای آخرشونو دارن میزنن
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    سال دیگه این موقع اءتلاف سعودی مشغول بمباران جنوب لبنانه . بجنبید
  • یه بابایی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    می بیند که چگونه خدا حجت را بر همه تمام می کند و چهره واقعی دوستان استکبار در منطقه را نمایان می کند ...
  • عباس عرب ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    مرگبر امریکا واسرائیل وانگلیس وتمام اعراب موش خوروملخ خور مزدور خود فروخته .
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    این طوری که آل سعود در پیش گرفته ، سال دیگه این موقع آل سعود نابود شده است ، بهتر است کشورهای ذره بینی روی آن حساب نکنند و از بی سیاستی های حسادت آمیز و احمقانه او دوری کنند
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    نمایندگان مجلس نمایندگان مردم تونس در حال جمع آوری امضاء برای استضیاح وزیر کشور تونس هستند. تا به خاطر رأی به این قطعنامه برکنار شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس