تراكتورسازي هفته قبل در تبريز از سد الجزيره گذشت تا امروز در ابوظبي با آرامش بيشتر به مصاف حريف اماراتي‌اش برود.شاید پس از توقف روز گذشته ذوب آهن برابر میهمانش لخویا قطر و شکست 2 بر صفر سپاهان در امارات مقابل النصر ؛تراکتور سازی امروز شادی بخش فوتبال ما شود.

هت‌تريك شرمندگي الجزيره برابر ارتش قلعه‌نوييگروه ورزشی مشرق - شاگردان تن‌‌كاته هلندي بعد از اينكه در ايستگاه اول ليگ قهرمانان با چهار گل برابر ارتش سرخ امير قلعه‌نويي تسليم شدند، در جام رياست‌جمهوري به مصاف الظفرا رفتند.

الجزیره شكست‌خورده برابر تبريزي‌ها با يك گل ميزبانش را در ديدار يادشده برد تا حداقل امروز به تلافي نتيجه‌اي بينديشد كه اين تيم را به خاك سياه نشانده است.

توقف 4 بر صفر مقابل نماينده ايران نتيجه‌اي نبود كه متوليان الجزیره از تن‌كاته- سرمربي تازه‌وارد تيم‌شان- انتظار داشتند.

آبل براگا كله‌پا شد
سرمربي هلندي الجزيره اگر امروز هم برابر تيم امير قلعه‌نويي شكست را پذيرا شود، دچار مشكل خواهد شد.

الجزيره نايب‌قهرمان فصل15-2014 اماراتي‌ها، ليگ جاري را با آبل براگاي برزيلي آغاز كرد. با اين حال شكست 4 بر صفر مقابل الفجيره- در هفته يازدهم رقابت‌ها- پرونده آبل را با تمام افتخاراتش بست.

به اين ترتيب دو هفته بعد تن‌كاته سكاندار هدايت الجزيره شد. اين هلندي هم طي شش بازي به سه پيروزي دست پيدا كرد اما برابر الوحده 2 بر يك شكست خورد و البته در دو بازي به علامت تساوي دست‌هايش را بالا برد.

الجزيره اگرچه كه با مرد هلندي اندكي اوضاعش سر و سامان پيدا كرد اما ايستادنش روي پله هشتم ليگ امارات نتيجه‌اي نيست كه مالكانش را راضي نگه دارد.

شانس بزرگ تراكتور،‌ مصدوميت مهره ارزشمند يووه

شايد بدشانسي بزرگ از وقتي گريبان الجزيره را گرفت كه بهترين مهاجم اين تيم مصدوم شد. مهاجمي كه نياز به تعريف و تمجيد ندارد.

ميركو ووچينيچ صربستاني از ابتداي فصل15-2014 به الجزيره آمد در حالي كه از بهترين‌هاي يوونتوس به شما مي‌رفت. ميركو با يووه طي سال‌هاي 2011 تا 2014 سه مرتبه قهرمان كالچو شده بود.

ووچينيچ انصافا مهره ارزشمندي براي الجزيره بود؛ مهاجمي كه با مبلغ قابل توجه 5/19ميليون يورو از رم به يوونتوس منتقل شده بود.

ميركو در الجزيره يك‌شبه به قهرمان تبديل شد. ووچينيچ هنوز در تركيب تيم اماراتي جا نيفتاده بود كه گلزني‌هايش آغاز شد.

زدن 25گل در 23بازي كمك كرد تا النصر نايب‌قهرمان ليگ امارات شود. ميركو هم بالاتر از يك نام آشنا- براي ما ايراني‌ها- يعني ابراهيم توره آقاي گل شد.

جالب بود. العين با 60 امتياز قهرمان شد اما مهاجمانش 62گل به ثمر رساندند. در مقابل الجزيره 51 امتيازي نايب‌قهرمان شد اما به لطف رهبري مقتدرانه ووچينيچ در پيكان خط حمله‌اش 66گل زد. در اين ميان ميركو با زدن 25گل علنا 38درصد گل‌هاي الجزيره را به ثمر رساند. اين يك رقم جالب توجه بود.

ووچينيچ در آغاز فصل جاري فوتبال امارات مجددا ناجي براگا و تيمش شد. اين مهاجم كاركشته در جام‌حذفي و طي 259دقيقه، سه گل به الوصل(2) و العين زد. ميركو در شش هفته ابتدايي ليگ هم دو گل به الوحده و بن‌ياس زد تا اينكه دچار مصدوميت شديد شد.

در واقع پارگي رباط صليبي اين مهاجم در دقيقه80 بازي با العين(هفته هفتم ليگ امارات) سبب شد تا بهترين مهاجم الجزيره فصل را از دست بدهد.

به اين ترتيب آبل براگا سرمربي وقت تيم هم خلع سلاح شد تا بعد از دوري بلندمدت ميركو فقط چهار هفته روي نيمكت‌ الجزيره دوام بياورد.

هت‌تريك شكست برابر تراكتورسازي؟

الجزيره ميزبان امروز تراكتورسازان در 19هفته‌اي كه از فصل جديد ليگ امارات گذشته 9مرتبه ميزبان رقبايش بوده است. اين تيم در بازي‌هاي خانگي خود پنج مرتبه پيروز شده و در مقابل دو بار به الوصل(هفته اول 2 بر يك) و النصر(هفته هشتم 3 بر 2) باخته است.

الجزيره طي 9بازي خانگي خود 24گل زده و البته 12گل دريافت كرده است. امروز اگر شاگردان امير قلعه‌نويي موفق به شكست دادن حريف شوند، الجزيره با احتساب دو شكست خانگي‌اش در ليگ امارات در شرمندگي‌هايش مقابل هوادارانش هت‌تريك خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    ایشالا تراکتور میبره
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    یاشاسین تراکتور
  • حسن ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    یاشاسین آذربایجان.یاشاسین تراکتور
  • بنده خدا ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    امیدوارم این تیم محبوب کشورمون ببره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس