کد خبر 543607
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

سرپرست باشگاه لخویا قطر پس از آنکه با استقبال گرم مسئولان ذوب آهن اصفهان مواجه شد و ادعای واهی و فرافکنانه‌ مطرح کرد و گفت: همه این تشریفات ساختگی بوده است.

به گزارش مشرق، تیم لخویا قطر  سه‌شنبه گذشته به ایران آمد تا بازی برگشت خود را مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار کند. درحالی که کاروان این تیم قطری به گرمی از سوی مسئولان باشگاه ذوب آهن مورد استقبال قرار گرفت و به بهترین شکل ممکن از آنها پذیرایی شد ولی سرپرست کاروان قطری شیطنت کرد و با ادعاهای واهی، همه این تشریفات را ساختگی دانست!

عندنان العلی سرپرست باشگاه لخویا قطر در مصاحبه تلفنی با روزنامه الریاضیه عربستان اظهار داشت: رفتار مسئولان ایرانی با کاروان ما مختلف بود زیرا تمام امکانات را به بهترین شکل ممکن برای ما مهیا کردند درحالی که از ما عکس می‌گرفتند. تمام این امکانات به نظرم ساختگی بودند!

این نماینده قطری در ادامه ادعاهای بی‌اساسش افزود: من کاملا درک می‌کنم که چرا باشگاه‌های عربستان حاضر به بازی در ایران نمی‌شوند!

 

سرپرست باشگاه قطری درباره کنارگیری باشگاه‌های قطر از این رقابت‌ها در موضوع ایران گفت: برای ما از سوی فدراسیون کشورمان هیچ دستوری مبنی بر کنارگیری از این رقابت‌ها در موضوع ایران نرسیده است. اگر چنین دستوری از فدراسیون قطر می‌رسید سریعا اعمال می‌کردیم.

این روزنامه سعودی ادعا عجیبی درباره رئیس فدراسیون ایران کرد و نوشت: علی کفاشیان در جلسه‌ای که در قطر برای حل مشکل دو کشور با حضور کمیته اجرایی مسابقات برگزار شد راه حل‌هایی را پیشنهاد داد. اولین پیشنهاد کفاشیان برگزاری بازی‌ها به میزبانی ایران اما بدون تماشاگر بود که با مخالف طرف عربستانی مواجه شد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    احسنتم
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    یعنی ساختگی نبود؟
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    و هم چنان دولت مردان ایران در خواب...دریغ از یک جواب
  • مهماندار هواپیما ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    ما چقدر بدبخت شدیم که این اشغال کله ها برای ما ادا در می اورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس