کد خبر 542553
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پیروزی دیدار رفت مقابل الجزیره را فراموش کردیم و می‌دانیم فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

به گزاش مشرق، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسابقه اول را با یک بازی منطقی بردیم ولی آن پیروزی را به فراموشی سپردیم و می‌دانیم الجزیره تیم قدرتمندی است که فوتبال را با برنامه بازی می‌کند و مربی حرفه‌ای دارد.

وی ادامه داد: فردا بازی سختی داریم و در این مدت هم آخرین مسابقه آنها را آنالیز کردیم. شرایط میزبانی به نفع حریف است و آنها مترصد این هستند که با یک بازی هجومی شکست قبل را فراموش کنند. اما بازیکنان ما هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی و تاکتیکی آماده این مسابقه هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و منطقی ارتباط خط میانی با مهاجمان آنها را قطع کنیم و برنامه‌هایی که طی این چند روز کار کردیم در زمین پیاده کنیم.

قلعه‌نویی افزود: اعتقاد دارم الجزیره تیم بزرگی است و باید نتیجه دیدار قبل را فراموش کنیم. برای تمام تیم‌های دنیا ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. در جام جهانی برزیل در کشور خودش 7 گل خورد اما دلیل نمی‌شود بگوییم این تیم، تیم کوچکی است.

وی تصریح کرد: این بازی شاید سخت‌ترین مسابقه ما در دیدارهای باقیمانده باشد چرا که الجزیره بعد از آن شکست فردا انتحاری بازی خواهد کرد و همین که ممکن است بازیکنان ما کمی به خاطر برتری بازی قبل دچار غرور کاذب شوند. به همین دلیل می‌گویم یکی از بازی‌های مهم و سخت ما بازی فردا مقابل الجزیره است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید منطقی فکر کنیم و بازی به بازی برنامه‌ریزی کنیم. 5 فینال پیش رو داریم و زود است به مسائل دیگر فکر کنیم. تمام فکر و ذکر ما بازی فردا مقابل الجزیره است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم تا همه از دیدن آن لذت ببرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس