کد خبر 542525
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

آلیا با بیان اینکه اولویت اصولگرایان راه‌ یافته به مجلس دهم حل مشکلات اقتصادی است، گفت: مجلس باید در حوزه‌هایی که دولت ضعف دارد به کمک دولت بشتابد تا مشکلات معیشتی مردم حل شود. این پیام اصولگرایان را همه مردم کشور دریافت کردند و اقبالشان به آنها به همین دلیل است.

به گزارش مشرق، فاطمه آلیا عضو ائتلاف اصولگرایان، با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم‌سالاری یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم قدرت ملی محسوب می‌شود، اظهار داشت: افزایش حضور مردم در انتخابات قدرت ملی جامعه اسلامی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

وی افزود: در کشورهایی که داعیه دموکراسی دارند شاهد آن هستیم که درصد مشارکت معمولاً 30 تا 40 درصد است ولی در جمهوری اسلامی ایران به لطف انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی این مشارکت همواره حداکثری است.

آلیا با بیان اینکه حضور حداکثری مردم دو پیام عمده دارد، گفت: اول اینکه مردم ما به رهنمودهای ولی فقیه توجه کامل دارند، ایشان همواره می‌فرمایند اصل مشارکت مردم صرفنظر از اینکه چه کسی انتخاب شود مهمتر است. پس پیام اول مردم این است که به ندای رهبر انقلاب توجه کامل دارند.

وی در ادامه با اشاره به پیام دوم حضور حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: این حضور حاکی از این است که مردم به نظام اسلامی علاقه‌مندند و به دایره قانون اساسی جمهوری اسلامی اعتقاد دارند.

عضو ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: حضور بیش از 60 درصدی مردم قابل تقدیر است و قدرت بازدارنده‌ای در مقابل جریان مجری پروژه نفوذ خزنده در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خواهد بود.

آلیا با تأکید بر اینکه میزان بصیرت و شعور مکمل با شور سیاسی در مردم باعث شد تا اقبال مردم اصولگرایان بیشتر شود، گفت: علیرغم ضعف مدیریت اقتصادی دولتمردان و مشکلاتی چون گرانی و بیکاری، اعتماد مردم به اصولگرایان در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی نشان می‌دهد که مردم اصولگرایان را وفادارتر به انقلاب اسلامی می‌دانند. همچنین نشان‌دهنده این است که امید مردم اصولگرایان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بیشتر است.

وی با بیان اینکه اولویت اصولگرایان راه‌ یافته به مجلس دهم حل مشکلات اقتصادی است، گفت: مجلس باید در حوزه‌هایی که دولت ضعف دارد به کمک دولت بشتابد تا مشکلات معیشتی مردم حل شود. این پیام اصولگرایان را همه مردم کشور دریافت کردند و اقبالشان به آنها به همین دلیل است.

عضو ائتلاف اصولگرایان ضمن تبریک به منتخبین مجلس دهم و به ویژه آنهایی که مردم با شناخت کامل به آنها رأی دادند، اظهار داشت: از بین تمام فرمایشات ارزشمند رهبر انقلاب یک توسعه ایشان را انتخاب می‌کنم و آن این است که 4 سال عمر خود را در مجلس صرف خدمتگزاری به مردم کنند و به دنبال موقعیت، مقام، برنامه‌ریزی آینده و مال‌اندوزی نباشند

آلیا با تأکید بر اینکه چهار سال حضور در مجلس مثل باد می‌گذرد و فقط خدمت به مردم باقی می‌ماند، گفت: خدمت به مردم از راه قانونگذاری و نظارت مؤثر و از آن مهمتر ارتباط صمیمانه با مردم تنها اثرات ماندگان یک نماینده مجلس در دوره چهار ساله‌ خود است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس