سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: آقایان نوچه‌های خود را به تیم خونه‌به‌خونه بابل فرستاده‌اند و دوستانشان در این تیم سرپرست و مدیر اجرایی هستند چون برای سال بعد آن برنامه دارند.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی درباره تساوی تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: از نتیجه راضی نیستم ولی فکر می‌کنم بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند به‌طوری‌که در نیمه دوم حتی اجازه ورود حریف به زمین ما را ندادند و ازنظر فوتبالی خیلی بهتر از مس بازی کردند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز افزود: این بازی بهترین بازی ماشین‌سازی از زمان آمدن من به این تیم بود اما توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و اگر می‌توانستیم از این موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم، حداقل با 3-4 گل بازی را می‌بردیم. وقتی فیلم بازی را دیدیم متوجه شدیم آن گلی را که داور مردود اعلام کرد، سالم بود.

وی با انتقاد از انتخاب داور مسابقه از استان مازندران با وجود رقابت تیم خونه به خونه بابل با ماشین‌سازی و مس برای صعود به لیگ برتر گفت: دیروز تا ساعت 7 بعدازظهر داور بازی ما مشخص نبود و پس‌ از آن با وجود اینکه تیم بابل خودش یکی از مدعیان است، یک داور از مازندران برای دیداری که 2 رقیب برای صعود می‌جنگند انتخاب کردند.

خطیبی تأکید کرد: این مسائل به نفع فوتبال نیست و نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی در لیگ یک می‌افتد. هفته قبل هم یک پنالتی برای ما نگرفتند و واقعاً نمی‌دانم دراین‌باره چه بگویم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: آقایانی که دوست ندارند فوتبال تبریز و تیم‌های تبریزی موفق شود، دارند به هدفشان می‌رسند. «نوچه‌های خود» را به خونه به خونه فرستاده‌اند و دوستان فلان آقایانی که می‌گویند ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی نکند در تیم خونه به خونه سرپرست و مدیر اجرایی هستند.

وی افزود: این‌ها قطعاً دوست ندارند ماشین‌سازی نتیجه بگیرد درحالی‌ که می‌آیند اعلام می‌کنند «آقایان نمی‌خواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد». من غیرت دارم و هر کسی که در آذربایجان زندگی می‌کند دوست دارد تمام تیم‌های تبریزی نتیجه بگیرد ولی آقایی که می‌گوید بازی‌های ماشین‌سازی در یادگار انجام نشود، با این بازی‌ای که امروز کردیم به هدفشان رسیدند چون دوستانشان در خونه به خونه کار می‌کنند و برای سال بعد این تیم برنامه دارند.

خطیبی تأکید کرد: به آقایانی که تبریزی نیستند اما نان آذربایجان را می‌خورند ولی دوست ندارند یک تیم تبریزی موفق باشند، تبریک می‌گویم با این‌ حال برخلاف آن‌ها اگر «دشمن» هم سرمربی تراکتورسازی باشد، ما دوست داریم این تیم نتیجه بگیرد.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این سؤال که چقدر برای صعود امیدوار هستید گفت: هنوز 10 بازی مانده است که فرصت زیادی است اما امیدوارم این اتفاقات در فوتبال تبریز تمام شود. 14 سال است به ماشین‌سازی ظلم می‌شود و آن‌هایی که در تبریز کار می‌کنند حداقل پشت تیم را خالی نکنند و کمکمان کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    آخه بیچاره تو به فکر تیم خودت باش.با بابل و خونه به خونه چیکار داری
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    درود برخطیبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس