کد خبر 560126
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: به رسول خطیبی همه چیز می‌خورد که باشد به غیر از مربی.

به گزارش مشرق، فریدون فضلی در خصوص درگیری به وجود آمده رسول خطیبی با او در دیدار روز گذشته بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران اظهار داشت: زمانی که من با فیروز کریمی در گسترش فولاد بودم. این آقا با برادرش به تیم آمدند که با نامردی مرا بیرون کردند در حالی که من گلزن این تیم بودم. از آنجایی که می‌گویند کوه به کوه نمی‌رسد اما آدم به آدم می‌رسد باعث شد که در دیدار روز گذشته بار دیگر ما با یکدیگر روبرو شویم.

وی ادامه داد: داور مسابقه آذری زبان بود و صحبت‌هایی را با کادر فنی ماشین‌سازی انجام می‌داد. در بین دو نیمه من به سمت داور رفتم و با او درحال صحبت بودم که ناگهان این آقا (رسول خطیبی) از بالای سکوها به درون زمین آمد و به کنار تیرک دروازه‌ای که ما ایستاده بودیم خود را رساند. پس از آن او شروع به فحاشی کرد و مرا هل داد. پس از آن من دقیقا حواسم نبود اما به من گفتند که یونس باهنر و آنالیزور ماشین‌ازی از پشت با مشت به گیجگاه من زدند. همین موضوع باعث شد که من تعادل خود را از دست بدهم و مرا به بیمارستان بردند. هنگامی که روی برانکارد بودم شنیدم که این آقا (خطیبی) به کادر تیمش می‌گفت که حقش بوده است!

مربی نساجی یادآور شد: متاسفانه این آقایان آنقدر نفوذ دارند که اجازه نمی‌دهند فیلمی از درگیری باقی بماند و آن را نابود می‌کنند. من یک خواهش از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون فوتبال دارم و آن اینکه برای حضور مربیان روی نیمکت هم آزمایشی در نظر بگیرند. چگونه از بازیکن تست دوپینگ می‌گیرند. از مربیان هم آزمایش بگیرند. وضعیت این آقا به همه چیز می‌خورد غیر از مربیگری! با هر روشی که شده تیم را می‌خواهند لیگ برتری کنند و در دیدار روز گذشته هم داور به راحتی بازی را برای آنها درآورد.

فضلی خاطرنشان کرد: داور مسابقه خیلی راحت به بازیکن ما می‌گوید که فوقش مرا محروم می‌کنند و لازم نیست که نگران باشی. این موضوع تاسف‌بار است. اگر مشتی که زده شد محکم‌تر بود و من به کما می‌رفتم چه کسی پاسخگو بود؟ فوتبال ما پاک بود اما متاسفانه این‌ آقایان آن را ناپاک کردند. شما ببینید در چند هفته اخیر چقدر داوری علیه نساجی بوده است. من به این آقا (خطیبی) فحشی ندادم اما او لایق بدترین فحش‌هاست و مطمئن باشید که یک روز گیر من خواهد افتاد.

وی در مورد شرایط جسمی‌اش گفت: هم‌اکنون کمی سرگیجه دارم و قرار است عصر امروز از سرم اسکن بگیرم. امیدوارم که ناظر بازی گزارش لازم را بدهد و اگر کسی مقصر بوده او را از فوتبال محروم کنند. چگونه است که یک مربی را به خاطر برخی مسائل از ورود به ورزشگاه محروم می‌کنند اما با چنین رفتارهایی نمی‌خواهند برخورد کنند؟!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس