کد خبر 541484
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

مدیرکل سابق دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش گفت: من در نوشتن پیش‌نویس اساسنامه مشارکت داشتم اما هیچ اطلاعی از اضافه شدن بند اصلاحی ندارم.

به گزارش مشرق، علی رغبتی درباره اضافه شدن یک بند خاص به پیش‌نویس اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها اظهار داشت: ما یک اساسنامه بیشتر نداریم که آن هم مصوبه هیأت دولت است. فقط پیشنهاد اصلاحات مطرح شده که این هم عادی است. تا زمانی که تأیید نشود طبق اساسنامه قبلی همه کارها انجام می‌شود. اساسنامه ما مصوبه سال 81 برای همه فدراسیون‌ها به جز فوتبال است.

وی افزود: اضافه شدن بندها و تغییرات در اساسنامه روالی عادی است. یک بار در سال 78، یک بار در سال 81 و یکبار هم در دولت دهم تغییرات صورت گرفت. در اساسنامه هم برای اصلاحات پیش‌بینی‌هایی شده است اما در مورد اضافه شدن بند خاص من هیچ دخالتی نداشتم و نه در این خصوص مطالعه کردم.

مدیرکل سابق دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که شما خودتان یکی از اعضای نوشتن پیش‌نویس اساسنامه مشترک برای فدراسیون‌ها بودید، تصریح کرد: درست است من از اول تا آخر در نوشتن پیش‌نویس مشارکت داشتم. این پیش‌نویس تهیه شد و هم‌اکنون هم در وزارت ورزش است و به هیأت دولت نرفته است. ما این پیش‌نویس را سال گذشته در اختیار رؤسای فدراسیون‌ها قرار دادیم تا نظرات‌شان را اعلام کنند اما در مورد بند اصلاحی هیچ دخالتی نداشتم.

در بند اصلاحی وزارت ورزش این اختیار به مدیران کل استان‌ها داده شده تا مجامع انتخاباتی هیأت‌ها را خودشان برگزار کنند. این بند هنوز مورد تصویب هیأت وزیران قرار نگرفته است اما در صورت تصویب استقلال فدراسیون‌ها را از بین می‌برد و خطر تعلیق را به دلیل دخالت دولت به همراه دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس