نتایج نهایی انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی اعلام شد و در برخی دیگر از شهرها نیز شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، نتایج آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی به اتمام رسید.

* انتخابات ارومیه به دور دوم کشید

براساس نتایج نهایی شمارش آرا، انتخابات ارومیه به دور دوم کشید و بر این اساس نادر قاضی‌پور با کسب رتبه نخست به عنوان نماینده مردم ارومیه در ارومیه معرفی شد.

علاوه بر این، به ترتیب حاکم مکان، هادی بهادری، روح‌الله حضرت‌پور و مجید دودکانلوی میلان از جمله نامزدهایی هستند که به دور دوم انتخابات راه یافتند و در حال حاضر تعداد کمی از صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان شمارش نشده است و امکان تغییر این اسامی وجود دارد.

هنوز شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه خوی و چایپاره-پیرانشهر، سردشت ـ میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ، شوط، پلدشت، چالدران و ماکو نیز مشخص نشده است.

* انتخابات سلماس به دور دوم کشید

کار شمارش آرا در شهرستان سلماس به اتمام رسیده و رسول جلایر با 18 هزار و 361 رای و شهروز برزگر 16 هزار و 463 رأی از بین 16 نامزد انتخاباتی توانسته‌اند به دور دوم راه یابند به طوری که انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است.

* جلال محمودزاده پیشتاز حوزه انتخابیه مهاباد

شایان ذکر است، طبق آخرین آمار اعلام شده جلال محمودزاده در حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد توانسته پیشتاز حوزه انتخابیه مهاباد شود و اخبار تکمیلی نیز در نتایج قطعی شمارش آرا اعلام خواهد شد.

* محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان شد

محمد قسیم عثمانی نیز توانست با 47 هزار و 163 رأی از 109 هزار و 761 رأی نماینده مردم بوکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود و پس از محمد قسیم عثمانی، انور حبیب‌زاده با 29 هزار و 555 نفر دوم بود که به دلیل اختلاف زیاد در آرا از راهیابی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازماند.

*تقی کبیری پیشتاز انتخابات در خوی

بنابر آمار غیررسمی سیدتقی کبیری نیز از حوزه انتخابیه خوی به عنوان نفر اول و سپس عادل نجف‌زاده و موید حسنی‌صدر به ترتیب نفرات دوم تا سوم هستند.

بنابر اعلام غیررسمی، در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب نیز انتخابات به دور دوم کشیده شد و همایون هاشمی، جهانبخش محبی‌نیا، مهدی عیسی‌زاده و داود میرزایی در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.

این اخبار به صورت علنی اعلام نشده و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس