فرماندار بوکان گفت: محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان شد.

 به گزارش مشرق، جمال خسروی فرماندار بوکان، با اشاره به اتمام شمارش آرا در بوکان،  اظهار داشت: محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی با بیان اینکه محمد قسیم عثمانی توانست 47 هزار و 163 رای را از 109 هزار و 761 برگ رای به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: پس از محمد قسیم عثمانی، انور حبیب‌زاده نفر دوم بود که توانست 29 هزار و 555 رای را به خود اختصاص دهد ولی به دلیل اختلاف زیاد در آرا، از راهیابی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازماند.

این مسئول تعداد نامزدهای انتخاباتی را هشت نفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: 258 شعبه اخذ رای در این شهرستان وجود داشت و 171 هزار نفر نیز واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه بودند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوکان با اشاره به مشارکت مردم شهرستان بوکان در انتخابات، از حضور مردم در انتخابات دیروز تقدیر کرد و گفت: میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات 64.32 درصد بود.

خسروی با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات زمینه خنثی سازی توطئه دشمنان را سبب شدند،تصریح کرد: امیدواریم در تمام دورانها شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انقلابی باشیم.

وی با بیان اینکه دیروز نیز صحنه خوبی از استقلال مردم ایران به نمایش گذاشته شد، اعلام کرد: مردم ایران اسلامی مردمی آگاه هستند که در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی ثابت قدم هستند.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس