کد خبر 540747
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

یکی از سناتورهای حامی توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در مصاحبه‌ای با نشریه فارن‌پالیسی خواستار برخوردهای سخت‌گیرانه‌تر با ایران شد.

به گزارش مشرق، سناتور «کریس کونز»، از نمایندگانی که به «برجام» رأی موافق داد روز جمعه با اشاره به آزمایش موشکی ایران گفت اکنون وقت برخوردهای سخت‌گیرانه با این کشور است.

«کونز» به فارن‌پالیسی گفت: «باید به صراحت بگوییم که رفتار بد آنها را تحمل نخواهیم کرد و ما تمایل داریم که ایران را تنبیه کنیم.»

نشریه فارن‌پالیسی به حمایت‌های نمایندگان دموکرات حزب دموکرات از توافق هسته‌ای در زمان کشمکش‌های کنگره و کاخ سفید اشاره کرده اما از قول یکی از نیروهای دفتری دموکرات در سنا که اشاره‌ای به نامش نشده می‌نویسد: «اکنون همان دموکرات‌ها درباره اینکه آیا دولت از آنها حمایت می‌کند، تردید دارند.»

«کونز» و سایر قانونگذاران آمریکایی، به نوشته فارن‌پالیسی خواستار تدوین طرح‌هایی اقتضایی هستند که آمریکا و سایر قدرت‌های جهانی بر اساس آن به تخلفات ایران از برجام واکنش نشان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    شکر زیادی خورده
  • ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    چرا اینقدر به برنامه موشکی گیر میدن ؟ مگر در "برجام" ایران تعهد داده که برنامه موشکی رو ادامه نده ؟ اگر اینجوری باشه که خیلی بده . اورانیوم رو گرفتن حالا میخوان موشکها رو هم بگیرن ؟
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    36 ساله میخواین ایران رو تنبیه کنید. جمع کن بابا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس