رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران همه گردنه‌های خطرناک را پشت سر گذاشته و بر سکوی پرش قرار گرفته است و اوج خواهد گرفت.

به گزارش مشرق،علی اکبر صالحی افزود: حضور همه مردم کشورمان در انتخابات امروز امری واجب است و باید در این حضور پرشکوه شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تصور غربی‌ها این بود که عامل بازدارنده، سلاح هسته ای است، گفت: غربی ها نمی دانستند که عامل بازدارنده، حاکمیت مردم سالاری دینی و حضور مردم در انتخابات است.

صالحی با بیان اینکه امروز در حقیقت تجلی اراده مردم است، افزود: در انتخابات امروز عده ای به عنوان عصاره مسوولیت قانونگذاری و در خبرگان هم مسوولیت تعیین رهبری را به عهده می گیرند که در حقیقت این ها عناصری هستند که قدرت کشور ما را می سازند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز حکمرانی ویژه ای را به جهان عرضه کرده است، گفت: 37 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد و این حکمرانی جدیدی مبتنی بر ولایت فقیه است که توانسته است به زیبایی اقتدار و کارایی خود را نشان دهد.

رئیس سازمان انر‍ژی اتمی با یادآوری روزهای آغازین انقلاب اسلامی که همه منتظر بودند تا این انقلاب در هفته ها و ماه های اولیه فرو ریزد، افزود : سال ها گذشت و پس از جنگ تحمیلی و تحریم های فلج کننده دیدند مردم ایران همچون کوه ایستاده اند و این به خاطر شیوه حکمرانی جدیدی است که مبتنی بر ولایت فقیه شکل گرفته است.

صالحی با اشاره به اینکه اگر ایران ولایت فقیه نداشت با مشکلات امروز کشورهای اطراف خود روبرو می شد، گفت: شاهدیم که کشورهای اطرافمان با وجود بیداری اسلامی و انقلابی که کردند به علت نداشتن رهبری تعریف شده ای که بتواند آن را در یک بستر حق، عدالت، انصاف و به عبارتی بستر دینی رهنمون کند، وضعیت اسفباری دارند.

وی با بیان اینکه امروز روز سرنوشت سازی است و همه باید حضور داشته باشند، افزود: امروز، روزی است که ما نمی توانیم بی تفاوت باشیم و در مقابل همه مسئولیم.

صالحی با اشاره به اینکه در موضوع برجام، کشور ما مذاکره را به غربی ها تحمیل کرد، گفت: غربی ها تلاش زیادی کردند تا کمر ملت ایران را خم کنند اما نتوانستند، البته ملت ما مشکلات بسیاری را به جان خرید؛ ما می بینیم که امروز کشورمان با مشکلاتی همچون معیشتی و بیکاری جوانان روبروست اما به طور قطع همه این مشکلات حل می شود و آینده کشورمان روشن است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    هنوز غربال بزرگ باقی مونده طول این پیچ بزرگ انقدر زیاده که عده ای گمان میکنند مسیر مستقیم شده...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس