معاون اول رئیس جمهور گفت: وزارت کشور فرمانداری و استانداری مقدمات انتخابات را از ماه‌ها قبل فراهم کردند و تلاش مجموعه وزارت کشور بیانگر این است که آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات آبرومند سالم و قانونمند وجود دارد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: فردا دو رکن اصلی کشور یعنی مجلس،خبرگان و مجلس شورای اسلامی تعیین می‌شود.

وی با اشاره به تمهیدات انجام شده برای انتخابات افزود: وزارت کشور فرمانداری و استانداری مقدمات انتخابات را از ماه‌ها قبل فراهم کردند و تلاش مجموعه وزارت کشور بیانگر این است که آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات آبرومند سالم و قانونمند وجود دارد.

جهانگیری اضافه کرد: وزارت کشور مقدمات لازم را به اندازه کافی فراهم کرده و در این راستا آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی داده شده است که امیدواریم فردا شاهد انتخابات باشکوه باشیم تا در تاریخ ایران به عنوان حماسه جاوید ثبت شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط خاص منطقه خاورمیانه شاهد تنش‌ها و ناآرامی بسیاری هستیم، خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات اقتصادی و بین المللی در سرنوشت کشورهای منطقه و کشور ما تاثیرگذار است، ما امروز در دنیا در حال اجرای توافق مهم و حساسی هستیم و ملت انتظار دارند به دنبال توافق‌، اتفاقات مهمی در حل مسائل کشور رخ دهد.

جهانگیری اظهار داشت: هر دو مجلس نقش کلیدی در همه مسائل به ویژه مسائل اجرایی دارند، مجلس شورای اسلامی ریل گذار امور اجرایی کشور است که با تصویب برنامه و نظارت و قوانین کمک می‌کند و مجلس خبرگان نیز در مواقع حساس نقش کلیدی دارد بنابراین این دو انتخابات در سرنوشت کشور و منطقه مهم است و ملت ایران نیز که حساس و وقت شناس و زمان شناسی هستند، این اهمیت را می‌دانند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس