کد خبر 539898
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی با حمله به مواضع تروریست‌‌‌های داعش در محور جاده‌ای اثریا - خناصر، ارتفاعات السیریاتیل را پاکسازی کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با اعزام نیرو به منطقه جاده‌ای «اثریا-خناصر» موفق شدند شدت حملات دشمن را کاهش دهند. 

نیروهای سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان از غروب دیروز سه شنبه با حمله به مواضع تروریست‌های داعش موفق به پاکسازی ارتفاعات «السیریاتیل» و ارتفاعات شرقی اطراف آن شدند.

داعش در چند روز گذشته موفق شده‌ بود با اتحاد چند گروهک دیگر، محور اثریا-خناصر در جنوب حلب را که مسیر امدادی ارتش سوریه و مقاومت به استان حلب به شمار می‌رود، قطع کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی  امروز در حال تثبیت مواصع خود در ارتفاعات «السیریاتیل»  و مناطق اطراف آن هستند.

در جریان درگیری‌‌ها بین نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی از یک طرف و عناصر داعش از طرف دیگر، بیش از 100 تروریست که قصد هجوم و اشغال کامل شهرک «خناصر» را داشتند در کمینی موفق، کشته شدند.

درگیری‌ها در اطراف شهرک خناصر بشدت ادامه دارند و در محورهای دیگر از شدت حملات تروریست‌ها کاسته شده و در حالت دفاعی قرار گرفته‌اند. هم اکنون درگیری‌ها در منطقه نظامی «البوز» تشدید شده است.

در ادامه عملیات نیروهای سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان محیط شهرک «شلاله کبیره» نیز از حضور تروریست‌ها پاکسازی شده و پیشروی‌ها به سمت شهرک راهبردی خناصر آغاز شده است و در صورتی که عملیات پاکسازی به همین روند ادامه یابد بزودی همه مناطق اشغال شده مجددا پاکسازی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس