کتاب‌های «غریب آلواتان» و «آرام بی‌قرار» در چهارمین یادواره ملی شهید رهنمون (خرمشهر) رونمایی خواهند شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دکتر سیدمحسن نظام‌الدین، مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی گفت: دو عنوان کتاب با نام‌های «غریب آلواتان» و «آرام بی‌قرار» در «چهارمین یادواره ملی شهید رهنمون» رونمایی می‌شود.

وی با بیان این‌که «غریب آلواتان» به شهید دکتر سیدمرتضی قاضی می‌پردازد، افزود: این کتاب را محبوبه معراجی‌پور، درباره نخستین شهید جامعه پزشکی کشور نوشته است.

نظام‌الدین درباره کتاب «آرام بی‌قرار» توضیح داد: فریبا طالش‌پور، نویسنده این کتاب است که به زندگينامه محمد چوبكار می‌پردازد. «آرام بی‌قرار» در حدود 10 فصل تدوین شده و انتشارات «سپیدجامگان آسمانی» ناشر این دو اثر است.

به گفته وی، این یادواره 12 اسفند‌ماه، هم‌زمان با ششمین کنگره علمی تروما و طب رزم که تا 13 اسفند‌ماه ادامه دارد، در بیمارستان صحرایی «علی‌بن‌ابی‌طالب» در خرمشهر، اردوگاه شهید باکری برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: در این مراسم «جایزه ملی شهید رهنمن» به هشت تن از خانواده شهدای بهداری دوران دفاع مقدس اهدا می‌شود و مستندی با عنوان «پاک بازان» رونمایی خواهد شد.

وی گفت: برای این یادواره ملی از پزشکان دوران دفاع مقدس، مسئولان کشوری و لشکری دعوت شده است و در کنگره موازی این یادواره، حدود 300 دانشجوی پزشکی در مقطع کاردانی و کارورزی حضور خواهند داشت.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس