کد خبر 539590
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

"یکی از افراد حاضر در میتینگ تبلیغاتی "صدای ملت" درباره علت حضورش و دلیل دریافت پول گفت: از صبح تا الآن این‌طرف و آن‌طرف رفته‌ام برای کاندیداها و خسته شده‌ام، این پول حق من است و همه کاندیداها هم (پول) می‌دهند".

به گزارش مشرق، میتینگ تبلیغاتی لیست انتخاباتی موسوم به "صدای ملت" عصر امروز (سه‌شنبه) در سالن ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد و همراه با حاشیه‌های جالب و عجیبی بود.

*بر اساس روایت خبرنگار تسنیم، از ساعت 15 اتوبوس‌های شرکت واحد و ون‌های تاکسیرانی، مشغول پیاده کردن مردان و زنان مختلفی با لهجه‌های مربوط به شهرستان‌های مختلف کشور بودند که این امر باعث ایجاد ترافیک در خیابان شهید مفتح شد.

* در ابتدای برگزاری این میتینگ تبلیغاتی شرکت‌کنندگان تنها برای یک فرد خاص شعار می‌دادند که مجری برنامه از آن‌ها می‌خواست به سایر افراد هم توجه کنند.

* بعد از پایان این برنامه برخی افراد مشغول حساب و کتاب کردن با کاندیداهای حاضر در جلسه بودند و تراول‌های 50هزار تومانی دریافت می‌کردند.

* یکی از افراد حاضر در همایش در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار تسنیم درباره علت حضورش و دلیل دریافت پول در این میتینگ تبلیغاتی گفت: از صبح تا الآن این‌طرف و آن‌طرف رفته‌ام برای کاندیداها و خسته شده‌ام، این پول حق من است. بعضی از کاندیداها هم (پول) می‌دهند، دستشان درد نکند.

* علی مطهری در این برنامه تبلیغاتی گفته بود: باید به کسانی رأی بدهیم که توانایی نظارت بر اجرای قانون را داشته باشد، کسانی می‌توانند با تخلفات مسئولان اجرایی مقابله کنند که وامدار جریان قدرت و ثروت نباشند. کسانی که با هزینه‌های سنگینی می‌آیند وامدار افراد مختلف هستند و بعد از اینکه وارد مجلس می‌شوند اولین کار آنها این است که بدهی خودشان را پرداخت کنند و نمی‌توانند به وظیفه نمایندگی خود برسند و وقتی وزیر تخلف می‌کند با او مقابله کنند. کسانی می‌توانند احکام الهی را پیاده کنند که اهل مسامحه و رفیق‌بازی نباشند و نقاط ضعفی را که جامعه دارد در خود نداشته باشند و بنده پول و ثروت نباشند.

علاوه بر علی مطهری اشخاصی مانند کاظم جلالی، بهروز نعمتی، سهیلا جلودارزاده، محمدصادق صالحی‌منش، مفتح، حسن زمانی، حسن غفوری فرد، پروانه مافی و مژگان آژیده حضور داشتند و سخنرانی کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس