کد خبر 539002
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

کتاب صوتی غرش رعد با صدای خلبان عبدالحمید نجفی وارد بازار کتاب شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کتاب «غرش رعد» زندگینامه پر فراز و نشیب «عبدالحمید نجفی» یکی از خلبان‌های دوران دفاع مقدس است. از زمانی که در کودکی و پشت نیمکت، حروف الفبای فارسی را مرور می‌کرد تا زمانی که هواپیمای مجروح و خسته خود را بدون چرخ در یک زمین کشاورزی فرود آورد.

وی یکی از خلبان‌های هواپیمای اف-۵ است، که رتبه دوم ثبت رکورد پروازهای برون‌مرزی را با ۱۳۲ پرواز در دوران دفاع مقدس پس از شهید اردستانی در کارنامه دارد. سرتیپ نجفی، از خلبانان ثابت قرارگاه رعد در دوران دفاع مقدس بود و توانست موفق به دریافت مدال فتح در سال ۶۹ از دستان مقام معظم رهبری شود.
خلبان نجفی از جمله خلبانانی است که از رهگیریِ هواپیمایِ حامل امام خمینی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ تمرد کرد. وی پیش از آن نیز از بمبارانِ مردمی که در آستانه انقلاب به خیابان‌ها ریخته و خواستار سرنگونی رژیم پهلوی بودند سرپیچی کرده بود. بعدها در دوران دفاع مقدس در قامت خلبانِ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پاسداری از آسمان میهن پرداخت.

نسخه مکتوب این کتاب، پیش تر با نویسندگی محمد معما توسط نشر عماد فردا به چاپ رسیده است. اما اکنون به همت وب سایت شنوتو به آدرس www.shenoto.com،  با‌ صدای خود خلبان (سرتیپ نجفی) و محمد باقر سلمانی با کارگردانی شاپرک زاویه ‌به صورت کتاب صوتی تولید شده است.

روایت‌های سرتیپ نجفی از کتاب و خاطرات خود در کنار صدای گوینده اصلی اثر، موسیقی جذاب و حماسی از ویژگی‌های این کتاب صوتی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس