امین زندگانی درباره حضور در تیزر تبلیغ کتاب «دختر شینا» گفت: باید به طور تمام قد در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس بایستیم.

به گزارش مشرق، برگزیدگان و نفرات تقدیری سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» در مراسم اختتامیه این مسابقه معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم همچنین از خانواده‌های شهدای مدافع حرم همچون شهید حاج حسین همدانی، شهید سیاح طاهری، شهید حمید تقوی، شهید کمال شیرخوانی، شهید اسماعیل طاهری، شهید سید حمید طباطبایی‌مهر، شهید مصطفی صدرزاده و جمع دیگری از خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل آمد.

سیدعارف علوی مسئول دبیرخانه مسابقه کتاب و زندگی ضمن اشاره به تیراژ 150 هزار نسخه‌ای کتاب دختر شینا گفت: علی‌رغم تقاضای مخاطب، کتاب در بازار موجود نیست که امیدواریم برای نمایشگاه کتاب آماده توزیع شود.

امین زندگانی بازیگر تیزر سینمایی دختر شینا در بخشی از این مراسم با اشاره به اینکه بار اول است بهناز ضرابی‌زاده نویسنده دختر شینا را می‌بیند، گفت: به خانم ضرابی‌زاده باید بگویم سیلی محکمی که یک اثر برای ایجاد تمرکز در خواننده لازم دارد در مقدمه شما وجود دارد. به نحوی که به محض دست گرفتن کتاب، 75 صفحه از آن را خواندم.

وی گفت: این ارادت قلبی همیشه با من بود و دلم می‌خواست که در آثار مرتبط با 8 سال دفاع مقدس ایفای نقش کنم که فیلم «گلوگاه شیطان» اولین کاری است که در آن شرکت کردم. به نظرم می‌رسد همان میزان که به ما تهاجم شد باید از ارزش‌های آن زمان دفاع کنیم و تمام‌قد پای آنها بایستیم.

بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب دختر شینا در ادامه این مراسم گفت: جسارتی که در نوشتن این کتاب به خرج دادم را وامدار کودکان هستیم زیرا من پیش از این برای کودکان می‌نوشتم. من با خانم قدم‌خیر محمدی آشنایی از پیش نداشتم و نوشتن در حوزه بزرگسال عاملی شد که با این خانواده آشنا شوم.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 0
    درود خدا بر شما آقای زندگانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس