کد خبر 538628
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴

الکسیس سانچز، مهاجم آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، اعلام کرد که به خاطر ترک نوکمپ پشیمان نیست.

به گزارش مشرق، این ستاره شیلیایی که در تابستان 2014 از بارسا جدا شد، سه شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.

او که در سه فصل حضور در بارسا، قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری را با این تیم جشن گرفت، معتقد است در زمان مناسبی از باشگاه کاتالانی جدا شد.

او به خبرنگاران گفت:" هرگز از تصمیمم پشیمان نیستم. جدایی از بارسا تصمیم راحتی نبود. وقتی به این تیم رفتم، یکی از آرزوهایم برآورده شد؛ بازی در لالیگا و در لیگ قهرمانان اما بازیکنان کمی هستند که تمام دوران حرفه ای شان را در یک باشگاه سپری می کنند. جدایی اتفاقی طبیعی است.

من به دنبال یک پروژه جدید و یک تجربه تازه بودم. با توجه به ایکه بارسا بازیکنان هجومی زیادی داشت، تصمیم به جدایی، تصمیم خوبی بود. فکر می کنم رفتن به آرسنال تصمیم درستی بود؛ بهترین تصمیم. این انتقال مثبتی بود و من بازی در بارسا را دوست دارم.

بازی مقابل بارسا در چمپیونزلیگ برای من اتفاق ویژه ای است. نمی توانم واکنشم بعد از گلزنی چه خواهد بود. بستگی به آن لحظه دارد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس