کد خبر 538580
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

در ادامه عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی شهر رمادی مرکز استان الانبار (غرب) این کشور، شب گذشته گروهی از تروریستهای تکفیری داعش در حین تلاش برای نصب کمین شناسایی و به هلاکت رسیدند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی شهر رمادی مرکز استان الانبار (غرب) این کشور، شب گذشته گروهی از تروریستهای تکفیری داعش در حین تلاش برای نصب کمین شناسایی و به هلاکت رسیدند.

{$sepehr_media_1398094_400_300}

بر اساس تصاویر منتشر شده از سوی وزارت دفاع عراق، تروریستهای داعش شب گذشته تلاش کردند تا با نصب مینهای سنگین ضدنفر از آن برای کمین علیه واحدهای زرهی ارتش عراق بهره برداری کنند که از سوی سرنشینان یکدستگاه تانک آبرامز ارتش عراق مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و به هلاکت رسیده اند. تصاویر با استفاده از دوربینهای ویژه دید درشب از دریچه دوربین افسر فرمانده این تانک ثبت گردیده است.

شکار شبانه داعش توسط ارتش عراق+فیلم و عکس

شکار شبانه داعش توسط ارتش عراق+فیلم و عکس

شکار شبانه داعش توسط ارتش عراق+فیلم و عکس

شکار شبانه داعش توسط ارتش عراق+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    بازم گیم نذاشتی مشرق؟
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    فیلمبردار منفجر شد ک!
  • مهدی ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    خرید تانکهای آبرامز و جنگنده های اف16 توسط عراق بهترین فرصته که چند تاشون وارد کشور کنیم که مهندسی معکوسشون کنیم
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مهندسی معکوس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس