کد خبر 528875
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

همزمان با گسترش جوسازیهای رسانه ای حامیان تروریسم تکفیری در رابطه با وخامت اوضاع امنیتی در شهر مقدادیه واقع در استان دیالی (شرق) عراق، عصر امروز مفتی اهل سنت این کشور در راس یک هیات مذهبی وارد این منطقه شد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش جوسازیهای رسانه ای حامیان تروریسم تکفیری در رابطه با وخامت اوضاع امنیتی در شهر مقدادیه واقع در استان دیالی (شرق) عراق، عصر امروز مفتی اهل سنت این کشور در راس یک هیات مذهبی وارد این منطقه شد. بنابر این گزارش، وی در این دیدار ضمن بازدید از مناطق مختلف شهر مقدادیه از تلاشهای رزمندگان بسیج مردمی (حشدالشعبی)، پلیس و ارتش عراق در برقراری امنیت و مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش تقدیر و تشکر کرده و بر لزوم جلوگیری از هرگونه اختلاف مذهبی میان طوایف و اقوام این کشور تاکید کرد.

مفتی اهل سنت عراق در مقدادیه+تصاویر

رئیس هیئت فتاوای اهل سنت و جماعت عراق تاکنون مواضع قاطع و محکمی در قبال فعالیت های داعش برگزیده و به ترغیب اهل سنت عراق برای مقابله با فتنه این گروه تروریستی تکفیری پرداخته است. وی همچنین تلاش زیای در جهت لغو حکم اعدام شهید «شیخ نمر باقر النمر» نمود که متاسفانه بی نتیجه ماند و سرانجام این شیخ مجاهد، به دست عوامل مزدور آل سعود، اعدام گردید و به شهادت رسید.

مفتی اهل سنت عراق در مقدادیه+تصاویر

مفتی اهل سنت عراق در مقدادیه+تصاویر

مفتی اهل سنت عراق در مقدادیه+تصاویر

مفتی اهل سنت عراق در مقدادیه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس