کد خبر 537794
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

باشگاه منچستریونایتد در تدارک اخراج لوئیز فن‌خال از این تیم و انتصاب آقای خاص به جای اوست.

به گزارش مشرق، سناریویی که تا به امروز در فصل جاری برای منچستریونایتد رقم خورده، سناریوی جالبی نبوده است. این تیم با وجود بیش از 250 میلیون پوندی که صرف خرید بازیکنان جدید کرده در قواره یک مدعی قهرمانی ظاهر نشده است.

شیاطین سرخ ابتدا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند، سپس از جمع چهار تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ برتر فاصله گرفتند به طوری که با شکست 2 بر یک مقابل ساندرلند امیدهای‌شان برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده کمرنگ‌تر شد.

البته کار به همین جا ختم نشد، چرا که شاگردان لوئیز فن‌خال در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در تقابل با حریف ناشناس خود یعنی میتیلند دانمارک با نتیجه 2 بر یک تن به شکست دادند تا مشخص شود که مشکل این تیم اساسی‌تر از این حرف‌هاست.

نشریه «دیلی میرر» انگلیس اعلام کرد که کاسه صبر مدیران ارشد شیاطین سرخ از عملکرد تیم تحت هدایت لوئیز فن‌خال لبریز شده است و به فکر اخراج  هر چه زودتر این مربی هلندی افتاده‌اند. گزینه جانشین کردن این مربی هلندی هم کسی نیست جز ژوزه مورینیوی پرتغالی که چندی پیش از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شده است.

طبق گزارش «دیلی میرر»، اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (جمعه) با ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های مورینیو تماس گرفته و جویای این شده که آیا ژوزه می‌تواند زودتر از چیزی که انتظارش را داشتند، هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد یا خیر.

روز گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرمربی پیشین چلسی با شیاطین سرخ پیش‌قراردادی سه ساله به ارزش 48 میلیون پوند به امضا رسانده و از تابستان 2016 هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

قهرمان 20 دوره لیگ برتر انگلیس، پیش از بازی برگشت مقابل میتیلند، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف شروزبری می‌رود و پس از آن در دیداری حساس باید با آرسنال روبه‌رو شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس