کد خبر 537203
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

ستاره اسبق خط میانی تیم ملی ایرلند جنوبی و منچستریونایتد از رفتار و نحوه عملکرد ادن هازارد در فصل اخیر به شدت انتقاد کرد

انتقادشدید روی کین از
به گزارش مشرق،  ادن هازارد مهاجم تیم چلسی که علی رغم عملکرد درخشان در فصل گذشته در این فصل سایه ای از آن بازیکن تکنیکی و باهوش را به نمایش گذاشته است؛ چند روز قبل و در آستانه دیدار حساس پاریسن ژرمن- چلسی، در بخشی از مصاحبه مفصل خود با نشریه بریتانیایی گاردین از امکان حضورش در تیم پاریسن ژرمن صحبت کرده بود.

روی کین ستاره سال های دهه 90 تیم منچستریونایتد که دیشب به عنوان کارشناس در برنامه تحلیلی شبکه ITV درباره لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت، در واکنش به اتفاقات اخیر درباره هازارد از بازیکنان باتجربه چلسی خواست درس فراموش نشدنی به بازیکن بلژیکی 25 ساله  تیمشان بدهند.

 روی کین گفت: من واقعا نمی توانم این نوع بازیکنان را درک کنم. او سال گذشته قراردادش را به مدت 5 سال با چلسی تمدید کرد و در فصل گذشته دیدیم که هازارد چه بازیکن باکیفیتی است اما او در آستانه یک دیدار بزرگ چنین مزخرفاتی را بیان می کند. اگر من به جای هم تیم های هازاردبودم او را با  لگد از زمین تمرین بیرون می انداختم. بعضی از بازیکنان باتجربه چلسی باید او را کنترل کنند. او جوان بااستعدادی است اما همانگونه که در بازی سه شنبه شب دیدیم رفتارهایش شبیه به "بچه های لوس" است. این موضوع واقعا مسخره است.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس