عضو مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: طبق ائتلافی که با مجمع اصولگرایان داشتیم و اینکه مجمع نیز بر طبق برنامه‌هایی که ارائه شد 5 نفر را انتخاب کرد؛ بنده نیز به نفع مجمع اصولگرایان از نامزدی انتخابات مجلس کناره‌گیری کردم .

به گزارش مشرق، مصطفی نوریان ضمن اعلام انصراف از نامزدی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق ائتلافی که با مجمع اصولگرایان داشتیم و اینکه مجمع نیز بر طبق برنامه‌هایی که ارائه شد 5 نفر را انتخاب کرد؛ بنده نیز به نفع مجمع اصولگرایان از نامزدی انتخابات مجلس کناره‌گیری کردم تا هم بر طبق ائتلافی که داشتیم عمل کرده باشم و هم لیست مجمع اصولگرایان ان‌شاءالله رأی مناسبی را کسب کند.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان بیان داشت: طبق بیانات رهبر انقلاب که بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید دارند هر چقدر نامزدها بتوانند وحدت را بیشتر کنند و بتوانیم ائتلاف مجمع اصولگرایان را تقویت کنیم در واقع موفق شده‌ایم با دشمن مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه مبارزه ما یک مبارزه سیاسی است خاطرنشان کرد: مبارزه ما بستگی بر تک‌تک آرا دارد چراکه اگر تعداد زیادی نامزد داشته باشیم و هر یک رأی‌های خردی بیاورند و 5 نامزد با رأی ضعیفی وارد مجلس شوند این نیز خود به نوعی یک مشکل خواهد بود.

نوریان افزود: چه خوب است که ما وحدتمان در رأی دادن را نیز به رخ دشمن بکشیم و بتوانیم به عنوان یک ابزار کوبنده در مقابل دشمن نظام را تقویت کنیم.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: مجمع اصولگرایان به لحاظ عقلانیت و جامعیت شرایط خوبی داشت و همه نامزدها آمدند و برنامه و سوابق خود را برای مجمع بیان کردند و مجمع نیز 5 نفر را که مورد وثوق همه بودند انتخاب کرد ما نیز باید به رأی و عقلانیت مجمع اصولگرایان احترام بگذاریم.

وی در پایان اذعان داشت: به همین دلیل ما نیز به 5 نفر اعلام‌شده توسط مجمع اصولگرایان رأی خواهیم داد تا ان‌شاءالله اعضای لیست مجمع اصولگرایان با رأی قاطع بتوانند وارد مجلس شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس