کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه تنوع گروه های اصولگرا در لیست ۳۰ نفره بی سابقه است، گفت که اصولگرایان خارج از لیست، از این لیست حمایت کنند.

به گزارش مشرق، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در تشریح فرایند وحدت اصولگرایان که منجر به ارائه لیست 30 نفره شد، گفت: اتفاقی که به نام وحدت در جریان اصولگرایی افتاده، اتفاقی بسیار مثبتی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرایطی که شاهد تکثر در طیف ها و سلایق مختلف اصولگرایی بودیم و این تشتت می توانست منجر به نتیجه ای نامطلوب شود اما با تدبیری که در چند ماه اخیر برای رسیدن به وحدت در اصولگرایان صورت گرفت و همه تشکل های این جریان از آن استقبال کردند، این تدبیر به نتیجه رسید و لیست واحد ارائه شد.

فضائلی با اشاره به مراحل و مکانیزم وحدت اصولگرایان در دو سال اخیر، ائتلاف 30 نفره این جریان برای انتخابات مجلس را نسبت به قبل بی سابقه دانست و  یادآور شد: برای تمام مراحلی که ائتلاف اصولگرایان در این مدت طی کرد کار بسیار سخت و پیچیده ای صورت گرفت.

وی در تشریح تنوع گروه های اصولگرا در لیست 30 نفره، گفت:از حیث تنوعی که در لیست ائتلاف با آن روبرو هستیم همه تشکل های اصولگرا به جز طیف وابسته به آقای لاریجانی در آن حضور دارند و این امر بی سابقه است.

دبیرکل سابق انجمن روزنامه نگاران مسلمان درباره پایبندی همه طیف های اصولگرا به لیست 30 نفره گفت: طبیعتا وقتی یک مجموعه فرایندی را می پذیرد باید به نتایج آن نیز ملتزم باشد. خوشبختانه تاکنون این اتفاق افتاده و همه مجموعه های حاضر در این ائتلاف از این لیست حمایت کرده اند.

وی با اشاره به افرادی که در لیست 30 نفره قرار نگرفته اند  تصریح کرد: طبیعتا دوستانی که خارج از لیست قرار گرفتند باید این شرایط را درک کنند و اصولگرایی خود را به نمایش بگذارند. بخشی از اصولگرایی پذیرفتن حرکت دستجمعی و تشکیلاتی است که بر پایه واقعیات امروز جامعه و تفکر و عقلانیت اصولگرایی بنا شده است.

فضائلی در پایان به اصولگرایانی که در لیست 30 نفره قرار نگرفته اند توصیه کرد که آنها نیز از لیست اصولگرایان حمایت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس