کاندیدای انتخابات مجلس دهم گفت: متأسفانه برخی از مسئولان فقط شعار تأمین معیشت مردم را سر می‌دهند، اما به آن عمل نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، محمدجواد عامری شهرابی کاندیدای انتخابات مجلس دهم ، درباره شاخصه‌های انتخاب نماینده اصلح، گفت: اگر رسانه‌ها شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری را شفاف‌سازی کنند، می‌توانند به مردم در شناخت بهتر و کامل‌تر کاندیداهای انتخابات یاری رسانند.

وی دربارۀ بی‌اخلاقی برخی رسانه‌ها در انتخابات، گفت: رسانه‌ها باید از رفتار غیراخلاقی پرهیز کنند؛ متأسفانه در ایام انتخابات برخی رسانه‌ها با دروغ و تهمت باعث عدم انتخاب افراد اصلح از سوی مردم می‌شوند.

عامری با اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی ایران با  انقلاب کشورهای دیگر تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران، انقلاب مردمی است اما در کشورهایی که از آنها به عنوان کشورهای دموکرات نام برده می‌شود، مردم برای حقوق اولیه خود که انتخابات است، نمی‌توانند تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران دشمنان بسیاری دارد برای اینکه بتوانیم مطالبات مردم را دنبال کنیم نیاز به پشتوانه ملت داریم؛ حضور حداکثری باعث می‌شود خواسته‌های به‌حق مردم و نظام بهتر انجام شود.

کاندیدای انتخابات مجلس دهم یادآور شد: مهمترین بخش زندگی مردم معیشت است؛ اگر افرادی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که بتوانند این مهم را دنبال کنند زندگی مردم بهتر می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان فقط شعار تأمین معیشت مردم را سر می‌دهند، اما به آن عمل نمی‌کنند؛ جوانان ما در مدیریت و انجام کارها بسیار توانا هستند، اما برخی از مسئولان اعتمادی به جوانان ندارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس