کد خبر 536833
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

"در مدت معلوم" وحید امیرخانی به عنوان اولین فیلمی که به موضوع صیغه پرداخته، توانست طی هفته گذشته به فروش ۱۷۵ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان و در مجموع به فروش دو میلیارد و ۴۷۴ میلیون تومان برسد.

به گزارش مشرق، «در مدت معلوم» وحید امیرخانی به عنوان اولین فیلمی که به موضوع صیغه پرداخته است توانست طی هفته گذشته به فروش 175 میلیون  و 875 هزار تومان و در مجموع به فروش 2 میلیارد و 474 میلیون تومان برسد. همچنین فیلم «محمد (ص)» ساخته مجید مجیدی طی هفته گذشته به فروش 83 میلیون و 635 هزار تومان و در مجموع به فروش 14 میلیارد و 425 میلیون تومان رسید.
«در مدت معلوم» از مرز 2 میلیارد هم گذشت

«در مدت معلوم» وحید امیرخانی طی هفته گذشته توانست به فروش 175 میلیون  و 875 هزار تومان برسد که با این رقم فروش کل این فیلم 2 میلیارد و 474 میلیون تومان شده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: «آنچه از گفتنش شرم داریم بی شرمانه بر ما می تازد. میثم دربه در گرفتن مجوز چاپ کتابشه؛ کتابی که میخواد معضلات بلوغ و جنسی دختر و پسرا را حل کنه.»

جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، علی اوسیوند، طوفان مهردادیان، صبا گرگین پور، شهره قمر،گوهر خیراندیش،مهدی فقیه، مجید شهریاری، علی سلیمانی، سلمان فرخنده، اصغر کرد بچه از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«آدم باش» جوانمرد میلیاردی می‌شود؟

«آدم باش» مجید جوانمرد هم طی هفته گذشته به فروش 98 میلیون و 527 هزار تومان و در مجموع به فروش 648 میلیون و 929 هزار تومان رسیده است.

«آدم باش» زندگی مردی را روایت می کند که در برقراری ارتباط با آدم ها همیشه دچار مشکل است و در عوض تعامل بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال ها دور از ایران زندگی کرده و حالا که بازگشته احساس می کند هیچ یک از مردم را نمی شناسد.

اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی، شراره رنجبر، غزل عبدی، عباس محبوب، فاطمه شکری، مختار سائقی، احسان حسن‌پور، داریوش رضایی، سیامک اشعریون، امیر زمانی، صابر گراوند، ناهید زند، عادل حبیب زاده، ‌اشکان علیوند، حسن رضایی، حسین لعل، اکبر غفاری،‌ ناصر جعفری، تقی زنجانی، حسن حق‌وردی، سعید سالمی، میثم رضایی، بهروز وثوقی‌راد،‌ میترا چاوشی،‌ امیر خالقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

سیبی برای تو با ارزش یک میلیارد تومان!

«این سیب هم برای تو» سیروس الوند در هفته قبل به فروش 41 میلیون و 655 هزار تومانی رسید که باعث شد مجموع فروش این فیلم به رقم یک میلیارد و 104 میلیون تومان برسد.

 در خلاصه فیلم آمده است:  «داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آنها نامزد دارد، رابطه عاشقانه ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است.»

پژمان بازغی، چنگیز جلیلوند، رعنا آزادی ور، پریناز ایزدیار و امیر علی دانایی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

264 میلیون تومان ارزش خبری که خاص نیست!

«خبر خاصی نیست» مصطفی شایسته هم طی یک هفته گذشته به فروش 39 میلیون و 772 هزار تومان  و در مجموع به فروش 264 میلیون و 188 هزار تومان رسیده است.

«خبر خاصی نیست» قصه دو خواهر است که همراه با دختران جوان خود زندگی آرامی را می‌گذرانند، اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان، زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.

افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و با حضور رضا کیانیان در این فیلم بازی کرده اند.

«محمد (ص)» و فروش 14 میلیارد تومانی‌اش

«محمد (ص)» ساخته مجید مجیدی طی هفته گذشته به فروش 83 میلیون و 635 هزار تومان و در مجموع به فروش 14 میلیارد و 425 میلیون تومان رسید.

این فیلم از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز و داستان فیلم به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا 12 سالگی ایشان را در بر می‌گیرد.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به علیرضا شجاعی نوری در این فیلم نقش «عبدالمطلب» پدر‌بزرگ پیامبر (ص)، مهدی پاکدل «ابوطالب» عموی پیامبر (ص)، محسن تنابنده «ساموئل» تاجر یهودی، مینا ساداتی مادر پیامبر (ص)، ساره بیات، حلیمه و پانته‌آ مهدی نیا نقش «فاطمه بنت اسد» همسر ابوطالب اشاره کرد.

سینماهای کشور «شکاف» خورد!

«شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی زاده طی هفته گذشته به فروش 34 میلیون و 830 هزار تومانی و در مجموع به فروش 594 میلیون و 748 هزار تومانی رسید.

در خلاصه این فیلم آمده است: «روایت زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می‌کنند اما حادثه ای برای کودک باعث می شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود.»

هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، سحر دولت‌شاهی، امیرکیان نجف‌زاده، احسان امانی، علیرضا علویان، حسین راضی، طوفان مهردادیان، مرتضی آقاحسینی، هستی گودرزی، علی حصاری و مریم همتیان در «شکاف» به ایفای نقش پرداخته اند.

فروش «شاهزاده روم» فراتر از 3 میلیارد و نیم شد

«شاهزاده روم» طی هفته گذشته فروش 30 میلیون و 615 هزار تومانی داشت و در مجموع این انیمیشن به فروش  3 میلیارد و 642 میلیون تومان رسیده است.

هادی محمدیان کارگردانی «شاهزاده روم» را بر عهده داشت؛ انیمیشنی که به زندگی مادر امام زمان (عج) می پردازد. این اثر در حقیقت داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر، از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است.

این انیمیشن سینمایی در کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق، کویت و حتی ساحل عاج اکران شده و مورد استقبال مردم این کشورها نیز قرار گرفته است.

«نقش نگار» عطشانی 92 میلیون تومان فروش رفت!

فیلم «نقش نگار» علی عطشانی طی یک هفته گذشته به فروش 18 میلیون و 501 هزار تومان و در مجموع به فروش 198 میلیون و 39 هزار تومان رسیده است.

«نقش نگار» داستان فرزاد است که بدون هماهنگی پدرش قصد ازدواج با نگار دارد. رضایت موقت پدر همه چیز را برای مراسم خواستگاری محیا می کند اما گذشته نگار همه شرایط را دچار تغییر می کند و...

بهرام رادان، آتیلا پسیانی، گوهر خیر اندیش، الهه حصاری،سعید چنگیزیان و رضا ناجی... با معرفی : آیلین حسینی و با حضور ناصر ملک مطیعی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«وروجک ها»ی 162 میلیون تومانی را ببینید

فیلم «وروجک ها» فرزاد اژدری توانست طی هفته گذشته به فروش 34 میلیون و 491 هزار تومان و در مجموع به فروش 162 میلیون و 606 هزار تومان دست یابد.

فیلم درباره خواهر و برادری به نام های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتار های ناشایست و نادرست اذیت می کنند و در ادامه داستان درگیر ماجراهایی می‌شوند.

علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، طوفان مهردادیان و مهدی احمدی به عنوان بازیگران اصلی جلوی دوربین رفتند و ساینا اژدری، کیمیا حسینی، ایلیا مجیدی، آرتین پشنگ، روژان تقی زاده، عسل مردی، امیرعلی خانی و آرش ادیبی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

70 میلیون تومان برای «بیداری» فرزاد موتمن

فیلم «بیداری» فرزاد موتمن طی هفته قبل به فروش 12 میلیون و 354 هزار تومان و در مجموع نیز توانست به فروش 70 میلیون و 986 هزار تومان برسد.

«بیداری» داستان زنی به نام زهرا است که حافظه اش از زمانی که برای آخرین بار دختر 6 ساله اش یاسمن را دیده، متوقف شده است. اکنون پس از گذشت 24 سال از آن اتفاق، حافظه زهرا بازگشته و او قصد دارد دختر گمشده‌اش را بیابد اما همه نشانی‌هایی که به یاد دارد به کلی تغییر کرده است...

یکی کریمی، شقایق فراهانی، مهدی احمدی، حامد بهداد، نیره فراهانی، کیهان ملکی، هوشنگ قوانلو، مریم کاویانی، مهوش وقاری، افسانه ناصری، حسین محب اهری، رویا جاویدنیا، فلور نظری، فرحناز منافی ظاهر، رضا نوروزی، شیوا خنیاگر، رویا میر علمی، مریم رهبری، پروین میکده، حبیب اللهیاری، علیرضا ریاحی، سعید عراقی و امیرحسین صدیق از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«شیفت شب» به باشگاه میلیاردی‌ها رسید

«شیفت شب» نیکی کریمی طی هفته گذشته به فروش 11 میلیون و 810 هزار تومانی رسید و در مجموع اکران به فروش یک میلیارد و 254 میلیون دست یابد.

این فیلم روایت زنی به نام ناهید است که در خیابانهای تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

محمدرضا فروتن، لیلا زارع، سحر قریشی، امیرحسین آرمان، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، یاس نوروزی در «شیفت شب» به ایفای نقش پرداخته اند.

«بوفالو»ی 75 میلیون تومانی در سینماهای کشور

«بوفالو» ساخته کاوه سجادی حسینی هم طی یک هفته گذشته به فروش 5 میلیون و 115هزار تومانی و در مجموع به فروش  75 میلیون تومان و 890 هزار تومان دست یافت.

«بوفالو» داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب، محمدرضا فتحی، هومن سیدی در آخرین ساخته سجادی حسینی ایفای نقش کرده اند.

«پی 22» به مرز 190 میلیون تومان رسید

«پی 22» حسین قاسمی جامی هم طی هفته گذشته به فروش 920 هزار تومان در مجموع به فروش 187 میلیون و 491 هزار تومان رسیده است.

در خلاصه «پی 22» آمده است: در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی و پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما...

امین حیایی در نقش ناخدا محمدی(ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی(فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا(همسر ناخدا محمدی) و نسرین مقانلو، الهه حصاری و پیام اینالویی در این فیلم  به ایفای نقش پرداخته اند.

«ناهید» و فروش 363 میلیون تومانی

«ناهید» آیدا پناهنده هم طی هفته قبل به فروش 2 میلیون و 330 هزار تومانی رسید و با این رقم مجموع فروش این فیلم 363 میلیون و 470 هزار تومان شد.

«ناهید» روایتی از زندگی زنی با همین نام است که در دوراهی قرار گرفته و سعی می کند زندگی خود را سر و سامان دهد.

ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمد زاده، پوریا رحیمی سام، نسرین بابایی، میلاد حسین پور، فریبرز زیده سرایی، محمد رضا راد، مهرداد بخشی، فریده دریامج، عباس آستانه، ابوذر جلالی، کهن قنبریان، سیامک مظفری، سینا ناظمی، امیر مهدی صفت، مریم شعبانی، مسعود بدر طالعی، فاطمه مظلوم در این فیلم ایفای نقش کرده اند.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس