فرزاد اژدری کارگردان «همکلاسی من» در رابطه با آخرین وضعیت ساخت این فیلمنامه گفت: متاسفانه همچنان سرمایه مورد نظر برای ساخت این فیلمنامه مهیا نشده است و اصلا به ساخت آن در سال جاری امید ندارم چرا که ظرف چند ماه گذشته هیچکدام از رایزنی های صورت گرفته با ارگان و اسپانسرهای خصوصی ثمر بخش نبوده است.

«همکلاسی من» به سینما نمی‌آید!
گروه فرهنگی مشرق- فرزاد اژدری کارگردان «همکلاسی من» در رابطه با آخرین وضعیت ساخت این فیلمنامه گفت: متاسفانه همچنان سرمایه مورد نظر برای ساخت این فیلمنامه مهیا نشده است و اصلا به ساخت آن در سال جاری امید ندارم چرا که ظرف چند ماه گذشته هیچکدام از رایزنی های صورت گرفته با ارگان و اسپانسرهای خصوصی ثمر بخش نبوده است.

گفتنی است که سال گذشته در چندین نوبت تهیه کننده این اثر از لزوم نگاه حمایتی به آثار ژانر کودک و نوجوان صحبت کرد و در گفت‌وگوهای خود با رسانه‌ها عنوان کرده بود که بخشی از سرمایه این فیلم را تقبل خواهد کرد ولی برای تکمیل هزینه های ساخت «همکلاسی من» نیازمند حضور سرمایه گذار دیگری است تا این فیلمنامه را مقابل دوربین ببرد.

همچنین سال گذشته از علیرضا خمسه بازیگر آثار تلویزیونی، سیروس مقدم و بهنوش بختیاری، سهیل بیرقی، بهاره رهنما به عنوان بازیگران این فیلم نام برده می شد که این اسامی هیچگاه در رابطه با حضور خود در این سخنی به میان نیاورده اند و حتی شنیده می شد که برخی از این بازیگران بابت اعلام نام آن ها در رسانه‌ها توسط سازندگان فیلم از کارگردان و تهیه کننده دلخور هستند.

در خلاصه داستان این سناریو آمده است که «همکلاسی من» داستان دختر بچه‌ای است که میانه سال تحصیلی به مدرسه‌ای جدید می‌رود و  رفتارش باعث تعجب خانواده، همکلاسی‌ها و معلمان شده و تحت تاثیر قرار می دهد.به گفته کارگردان این اثر سینمایی شامل هفتاد درصد موزیکال و دارای جلوه‌های ویژه بصری زیادی است و در یک مدرسه فیلمبرداری خواهد شد و همین مسئله آن‌ها را به سختی تحمیل می‌کند.

فرزاد اژدری از جمله فیلمسازانی است که بیشتر با پروانه مرزبان آثار خود را در مضمون کودک و نوجوان دارد مقابل دوربین می‌برد که در مجموع جز علاقمندان به ساخت آثار کودک شهره شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس