«تیتانیوم» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی مصطفی شایسته است که با صدور پراونه ساخت مقابل دوربین خواهد رفت.

محمدرضا گلزار و رضا عطاران رنگ «تیتانیوم» را می‌بینند!گروه فرهنگ و هنر مشرق- «تیتانیوم» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی مصطفی شایسته است که با صدور پراونه ساخت مقابل دوربین خواهد رفت. بازنویسی فیلمنامه به طور کامل به پایان رسیده و سازندگان قصد دارند در روزهای آینده برای پروانه ساخت فیلم اقدام کنند.

شایسته پیش از این قصد داشت این فیلم را اوایل سال گذشته کلیذ بزند که شرایط ساخت آن مهیا نشد. در آغاز پیش تولید نیز خبرهایی مبنی بر حضور محمدرضا گلزار در «تیتانیوم» منتشر شد که طی تماس با مصطفی شایسته وی حضور این بازیگر را هنوز قطعی ندانست. فیلمنامه این فیلم تاکنون برای محمدرضا گلزار و رضا عطاران ارسال شده و این دو بازیگر نیز بعد از مطالعه کامل فیلمنامه موافقت ضمنی خود را برای حضور در این فیلم اعلام کرده اند.

محمدرصا آرین نگارش فیلمنامه «تیتانیوم» را با نام قبلی «نقره» بر عهده داشت است. این فیلم مضمونی کمدی دارد و داستان مسافرت چند خانواده ایرانی با فرهنگ های مختلف به یک کشور خارجی را روایت می‌کند. آنها از طریق یک تور مسافرتی به این سفر می روند و در طول این مسافرت نیز اتفاقات مختلفی برایشان رخ می‌دهد. همین امر نیز باعث میشود که از یکدیگر آشنایی بیشتری بدست بیاورند.

بر اساس برنامه ریزی‌ها بخش هایی از فیلمبرداری این فیلم در تهران و بخش هایی نیز در یک کشور انجام خواهد شد. شایسته در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «من همسرش هستم» و «خبر خاصی نیست» را دارد. وی همچنین اواخر سال گذشته تهیه کنندگی فیلم سینمایی «پدیده» به کارگردانی علی احمدزاده را بر عهده گرفت که این فیلم این روزها مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

مرتضی شایسته تهیه کنندگی «تیتانیوم» را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس