نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه خطای بزرگ دولت ایجاد توقع در مردم بود گفت: تنها کارکرد چنین رویکردی ایجاد نوعی برتری در انتخابات‌های پیش روست.

به گزارش مشرق، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس، با تاکید بر اینکه خطای بزرگی که این دولت مرتکب شد این است که در مردم توقع ایجاد کرد که با اجرایی شدن برجام چرخ زندگی مردم خواهد چرخید اظهار داشت: تنها کارکرد چنین رویکردی به منظور ایجاد نوعی برتری در انتخابات‌های پیش رو بود.

وی با بیان اینکه بحران‌های اقتصادی در این دولت چندین برابر شده است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال امروز دولت تولیدکنندگان قطعات خودرو را کنار گذاشته و به جای آن تولیدکنندگان چینی را وارد کار کرده است و داد تولیدکنندگان داخلی در آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: مسائلی از این دست نشان‌دهنده آن است که دولت نه قادر بوده مسائل اقتصادی داخلی را حل کند و نه واردات را مدیریت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طبق آنچه دولت در قبل از برجام گفته بود اکنون نرخ اجناس کاهش پیدا کرده است؟ خاطرنشان کرد: نه تنها قیمت‌ها کاهش نداشته بلکه شاهد افزایش نرخ برخی اقلام کالایی نیز بوده‌ایم. همچنین دولت توان مدیریت نرخ ارز و دلار را نیز نداشته است.

طبیب‌زاده نوری در خاتمه با بیان اینکه نمی‌دانم رئیس جمهور به چه منظوری برجام 2 را مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: معلوم نیست دولت پس از برجام 1 چه چیزی را سمبل وادادگی خود قرار می‌دهد و نمی‌دانم بعد از هسته‌ای چه چیز را می‌خواهد به حراج بگذارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس