برخی کانال‌ها، تصاویری از حاج قاسم سلیمانی در نبرد با داعش را منتشر کرده و نوشتند: یادمان باشد در انتخاب‌ها پشت حاج قاسم‌ها را خالی نکنیم.

گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهبم.

* پشت حاج قاسم ها را خالی نکنیم!

برخی کانال های تلگرامی از روز گذشته تصاویر متعددی از حاج قاسم در نبرد با داعش را منتشر کردند و نوشتند: یادمان باشد در انتخاب هایمان پشت حاج قاسم ها را خالی نکنیم.

لیست

*انتشار لیست‌های دستکاری شده با هدف تفرقه‌افکنی

طی روزهای اخیر چهره های رسانه ای اصلاح طلب با انتشار لیست های متعددی تحت عناوین مختلف درصدد به میدان آوردن چهره های دیگر اصولگرایان که در لیست واحد قرار نگرفتند بودند که تلاش آنها تا حدودی ناموفق ماند.

در روزهای اخیر لیست هایی تحت عنوان "من انقلابی ام"، لیست "اصولگرایان مستقل" و لیست "کاندیداهای هیات های مذهبی" در برخی کانال ها و گروه های تلگرامی منتشر شد که با واکنش چهره های اصولگرا مطرح شد.

*موج حمایت چهره های اصولگرا از «فهرست واحد»

کانال های تلگرامی اصولگرایان با انتشار پوسترها و تصاویری از چهره های اصولگرا موج حمایت چهره های اصولگرا از فهرست_واحد را بر رخ کشیدند و نوشتند: همه پای لیست واحد ایستاده اند.

لیست

* انصراف وحید یامین پور به نفع وحدت اصولگرايان

وحید یامین پور کاندیدای حضور در انتخابات مجلس از استان قم، به نفع وحدت اصولگرايان از کاندیداتوری در انتخابات مجلس انصراف داد.

*برگزاری همایش بزرگ ائتلاف اصولگرایان روز 4 اسفند

آقاي حدادعادل خبر داد: برگزاری همایش اصلی ائتلاف اصولگرایان روز 4 اسفند/ اصولگرایانی که در فهرست نیستند برای خدا انصراف دهند.

* «اعتماد ملی» لیست منتشر شده توسط حسین مرعشی را تکذیب کرد

کانال رسمی حزب اعتماد ملی لیست منتشر شده توسط حسین مرعشی را تکذیب کرد.

کانال رسمی حزب اعتماد ملی لیست منتشر شده توسط حسین مرعشی را تکذیب کرد و نوشت: این فهرست صحت ندارد و هنوز ائتلاف اصلاح‌طلبان لیست نهایی را منتشر نکرده است.

کانال اعتماد ملی نوشت: امروز و از ساعتی پیش در حالی لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران برای انتخابات مجلس در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی منتشر می‌شود که این فهرست صحت ندارد و هنوز ائتلاف اصلاح‌طلبان لیست نهایی را منتشر نکرده است.

لیست

نام برخی افراد در لیست منتشرشده، به هیچ عنوان در فهرست نهایی قرار نخواهند داشت و افرادی نیز که در فهرست منتشرشده اسمی از آنها نیامده، در لیست نهایی قرار دارند که به زودی منتشر می‌شود.

در این ساعات، به کابربران شبکه‌های اجتماعی و پیگیران فهرست اصلاح‌طلبان توصیه می‌شود که در برابر برخی بازی‌های رسانه‌ای و فریب‌های رسانه‌های رغیب، هوشیار باشند.

* لیست حسین مرعشی از ائتلاف نهایی اصلاح طلبان

حسين مرعشى عضو شوراى عالى سياستگذارى ائتلاف اصلاح طلبان امروز با انتشار لیستی از اصلاح طلبان مدعی شد که این لیست نهایی ائتلاف اصلاح طلبان است که بعداز دقایقی توسط حزب اعتماد ملی تکذیب شد.
تصویر زیر حاکی از خبر تلگرامی حسین مرعشی از لیست نهایی اصلاح طلبان است.

لیست

* شنیده‌ها درباره آخرین تأییدصلاحیت‌شده‌ها

برخی کانال های تلگرامی اسامی برخی از تایید صلاحیت‌شده‌ها از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه تهران را به شرح زیر نام بردند:

سجاد ابراهیمی

فاطمه آباد

احمد انجم‌شعاع

رضا پرتوی‌زاده

سید محمدرضا طباطبایی نسب

رجب پناهی

سید مرتضی خاتمی

جلال شهرابی

محمدعلی دوستداری

اشرفی اصفهانی

محسن مهرعلیزاده

مرتضی اشراقی

محمدجواد حق‌شناس

مجید فراهانی

رحمانی خلیلی

محمود بهمنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • یک ایرانی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    بنام خدا عاملان رکودعمیق و خسارتها مدعیان پیروزی در انتخابات!؟ مردم را چه فرض کردید شما مدعیان اصلاحات و اعتدال؟ خودتان مردم و کشور را بعد آن همه ادعای کشورداری به اینجا رساندید و الان مدعی هستند؟ مردم از شما شاکی و ناراضی اند با این دولتی که ساختید و رای مردم را جلب کردید ولی وضع را به ایجا رساندید رجوع کنید به آمار ورشکستگی ها طلاقها خودسوزی ها و... در این 3 سال اگر محرمانه نشده باشد! همه روشنگر باشیم یاعلی
  • ریاستی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    فقط باز هم به خاطر خدا ِِامام ِرهبری ِشهدا ِ سلیمانیها.وباز هم مطمن هستم غفلت مسولین وموج سواری
  • ج ا ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    اصلاح طلبا و فتنه گرای 88 که شعار نه غزه نه لبنان می دادن رو جون مادرتون نزارید برن مجلس که بدبخت مون می کنن. خون شهدا رو پایمال می کنن
  • ناشناس ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    انشاءالله مجلس آینده با اکثریت اصولگرایان دلسوز ملت و منافع ملی خواهد بود .
  • Moslem ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی اصلاح طلبان ایران بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند حرفش درسته چون تاریخ اینه میگه مهاجرانی و گنجی و سروش و خیلیای دیگه همه اصلاح طلب بودن الان کجا هستن کیا به غربیا خط دادن این ملت تحریم کنن کسای بودن که از حامیان اصلاح طلب بودن حمایت منافقین که 17 هزار از مردم مظلوم این مملکت شهید کردن رو در کارنامه دارن حمایت گروهک تروریستی ریگی رو در فتنه 88 در کارنامه دارن و صدها خیانت دیگه در حق این مملکت که اسنادش هم هست اگه انسان یه کم به ایران تعصب داشته باشه میدونه به کی رای بده برید تحقیق کنید هیچ وقت عاشورای 88 یادمون نمیره که اصلاح طلبین هیچ موضعی علیه اون جنایت و بی حرمتی نگرفتن
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    مشرق جان خواهشا اون قسمت مربوط به حاج قاسم رو اصلاح کن که خیلی ها از هر گروه و جناحی طرفدار ایشون هستند و با این کار به وحدت ملی که حول ایشون شکل گرفته ضربه وارد میشه... خدا حاج قاسم و امثال ایشون رو برای اسلام و ایران حفظ کنه...
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    به کسانیکه حتا چراغ خاموش طرفدار فتنه و فتنه گرا بودن نباید فرصت ظهور دوباره داد که باز هم امنیت ملی رو خدشه دار میکنن...
  • رامین ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    آقایون محترم دیگه به جز کلانشهرها مردم فهیم کشور در سطح شهرستانها نیز از جریانات حزبی تبعیت می کنند! که متاسفانه برنامه ریزی اصولگرایان در سطح شهرستانها خیلی کم رنگ می باشدف که برخلاف اصولگرایان اصلاحات و اعتدال شدیدا با برنامه های مداوم و پی در پی خط و مشی تعیین می کنند، که در نتیجه انتخابات قطعا تاثیر خواهد گذاشت
  • رامین ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    آقایون محترم دیگه به جز کلانشهرها مردم فهیم کشور در سطح شهرستانها نیز از جریانات حزبی تبعیت می کنند! که متاسفانه برنامه ریزی اصولگرایان در سطح شهرستانها خیلی کم رنگ می باشدف که برخلاف اصولگرایان اصلاحات و اعتدال شدیدا با برنامه های مداوم و پی در پی خط و مشی تعیین می کنند، که در نتیجه انتخابات قطعا تاثیر خواهد گذاشت
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    من نمی دانم چرا توی تلگرام دعوا میشه !شاید برای اینه که همه ببینند. توجهات را جلب می کنه.
  • مهدی ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام خدا اصلاح طلب هارو با خودشون درگیر کرده الاهی شکرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس