رئیس شورای ائتلاف اصول‌گرایان کلید حل مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی نباید فقط در حرف گفته شود و اصرار داریم در فعالیت های اقتصادی پسابرجامی، اقتصاد مقاومتی حاکم باشد.

اصرار داریم در فعالیت‌های اقتصادی پسابرجام،اقتصاد مقاومتی حاکم باشد/ 15 نفر از فهرست 30 نفره تهران در سطح وزیر و رده‌های بالا مسئولیت داشتند
به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان صبح امروز در همایشی که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات یک فرصت و نعمت الهی است، اظهار کرد: در طول ۴ سال ما برای مردم تصمیم می گیریم و یک روز هم مردم برای ما تصمیم می گیرند یعنی ملت تصمیم می گیرند که چه کسانی برای آنها طی ۴ سال در مجلس تصمیم بگیرند.

وی گفت: انتخابات روز تجلی اراده ملی و روزی است که ملت از نظر سیاسی، احساس هویت و همبستگی می کند و احساس می کند که تاثیرگذار است.

حداد عادل تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی یک ایران کوچک است و ۲۹۰ نفر نماینده از سراسر کشور زیر یک سقف گردهم می آیند تا اراده ملت را در اداره کشور نشان دهند و دو کار مهم نظارت بر اجرای قانون و نظارت بر عملکرد مسئولین بخصوص آنهایی که  از مجلس رای اعتماد گرفتند برعهده دارد.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان با اشاره به تحرکات دشمنان در قبال انتخابات تصریح کرد: در دوره های گذشته شبکه های ماهواره ای مرتب به مردم می گفتند در انتخابات شرکت نکنید اما آنها امروز یک پای انتخابات شدند و توصیه می کنند، اسم می برند و جهت می دهند.

وی افزود: ظاهرا آمریکا به فکر این افتاده است که انتخابات ایران را مهندسی کند حال یک بار این کار را با شل و سفت کردن برجام و یک بار هم از طریق فضای تبلیغاتی انجام می دهد.

حداد عادل ادامه داد: مردم ۳۷ سال پیش این انقلاب را به پیروزی رساندند و در همه این سالها فریب دشمن را نخوردند. در ماجرای تحریم و مسئله هسته ای دشمن انتظار داشت که فشار اقتصادی آن اندازه به مردم ایران زیاد شود که باعث آشوب های اجتماعی گردد و مردم به جای اینکه پشت سر انقلاب باشند، روبروی انقلاب بایستند.

وی افزود: با این وجود مردم بصیرت خود را نشان دادند و دوست را با دشمن اشتباه نکردند و اوج بصیرت خود را در حماسه ۹ دی نشان دادند و ثابت کردند که دشمن را می شناسند و تحریم ها سبب نشد که مردم دل از انقلاب بردارند چرا که می دانند دشمن با چه بهانه ای مسئله هسته ای را بهانه کرد.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در انتخابات مجلس دهم یکی از ضرورت ها وحدت اصولگرایان بود، تصریح کرد: وحدت اصولگرایان کاری بود که خیلی ها به آن امید نداشتند اما لطف الهی سبب شد تا سلیقه های مختلف، این وحدت را صورت دهند.

حداد عادل گفت: فقهای بزرگ از جمله آیت الله موحدی کرمانی و آیات محمد یزدی و مصباح یزدی لطف کردند و زمینه وحدت را پدید آوردند که نتیجه آن عرضه یک فهرست واحد ۳۰ نفره در تهران شد.

سخنگوی ائتلاف اصوگرایان تاکید کرد: در تنظیم فهرست اصولگرایان ساعت ها تلاش و سعی شد در تنظیم این فهرست به مسئله اصلی کشور که همانا اقتصاد و معیشت مردم است بیشترین بها داده شود. به همین جهت حداقل ۱۰ نفر متخصص علم اقتصاد در لیست هستند. این غیر از اقتصاددانانی است که در سراسر کشور در فهرست اصولگرایان قرار دارند.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان افزود: حدود ۱۲ چهره جدید به فهرست اصولگرایان اضافه شد. در بین چهره های جدید هم جوانان و هم افراد با تجربه دیده می شوند.

حداد عادل تاکید کرد: ۱۵ نفر از فهرست اصولگرایان کسانی هستند که در سطح وزیر و بالاتر در انقلاب مسئولیت داشته اند.

وی گفت: همچنین در این فهرست تلاش شد که از چهره های روحانی استفاده شود که ۴ چهره روحانی جزو این فهرست هستند و همچنین ۶ نفر از خواهران هم حضور دارند که صاحب تجربه و تخصص لازم هستند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد. شعار ما معیشت، امنیت و پیشرفت است چرا که باور ما این است که مهمترین دغدغه مردم و مسئله کشور، موضوع اقتصاد و معیشت است.

وی افزود: مجلسی که ما امیدواریم تشکیل بشود مجلسی است که باید عاقلانه و عادلانه به حد مشکلات اقتصادی مردم بپردازد.

سخنگوی ائتلاف اصوگرایان کلید حل مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: با اقتصاد مقاومتی است که کشور در برابر توطئه های تحریم و تهدید آسیب ناپذیر می شود. ما اصرار داریم در فعالیت های اقتصادی پسابرجام اقتصاد مقاومتی حاکم باشد.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: ما هم در مجلس نهم و انشاالله در مجلس دهم تاکید داریم که با شروع دوران پسابرجام نباید راه برای نفوذ اقتصادی بیگانه باز شود و نباید به نحوی باشد که اقتصاد وابسته و مصرفی گسترش پیدا کند بلکه باید قراردادها، خریدها و ارتباطات اقتصادی با کشورهای مختلف در مسیری باشد که اقتصاد ما ریشه پولی پیدا کند.

حداد عادل افزود: ما معتقدیم امنیت شرط هر اصلاحی است. در اقتصاد هم معتقدیم مبارزه با فساد اقتصادی باید سرلوحه اقدامات همه دولت ها و مجلس ها شود. ما فکر می کنیم مبارزه با مفاسد اقتصادی باید فراجناحی باشد و نباید اسباب تسویه حساب جناحی قرار گیرد و نباید مبارزه با مفاسد اقتصادی یک تبلیغات در زمان انتخابات باشد.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید اساسی، جدی، پیگیر و دائمی باشد.

وی با بیان اینکه امروز امنیت یکی از امتیازات بزرگ کشور ما محسوب می شود، گفت: بیگانگان در سالهای اخیر بویژه آمریکا از نظر اقتصادی مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند اما نتوانستند امنیت را از کشور ما بگیرند. امروز جمهوری اسلامی با همه فشارهای اقتصادی که به او وارد شده است امن ترین کشور منطقه محسوب می شود.

حداد عادل تصریح کرد: اگر می بینید و می دانید که داعش در سوریه و عراق زمینگیر شده است به دلیل تشخیص درست نظام جمهوری اسلامی مقابل این فتنه جهانی است. آن روزی که آمریکایی ها و سعودی ها به بهانه بهار عربی عده ای را در سوریه راه انداختند تا حکومت بشار اسد را سرنگون کنند رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیریت به درستی تشخیص دادند که این یک توطئه برای شکستن حلقه مقاومت است.

سخنگوی ائتلاف اصوگرایان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از اولین روزی که این توطئه در سوریه آغاز شد پشتیبانی خود را از سوریه اعلام کرد.

حداد عادل گفت: امروز اسرائیل غاصب در امنیت  نشسته و توطئه آمریکایی – سعودی باعث شده که عده ای به نام اسلام و جهاد وارد سوریه شوند و با کشوری که در طول سالهای گذشته بیش از هر کشور عربی دیگری در برابر صهیونیست ها مقاومت کرده است بجنگند اما جمهوری اسلامی با بصیرت و صداقت و با رهبری معظم انقلاب از سوریه پشتیبانی کرد و این مدافعان حرم هستند که در دمشق و عراق می جنگند تاامنیت و آرامش در کشور ما ایجاد شود.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه امنیت موجود کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: امروز عده ای در شعارهای انتخاباتی خودشان کلمه آرامش را گنجانده اند؛ این آرامش از کجا آمده است؟ این آرامش و امنیت همین فرزندان فداکار این ملت که پیکرهای خونینشان تحت عنوان مدافعین حرم به کشور باز می گردد، پدید آورده اند.

وی افزود: من فراموش نمی کنم که همین سه، چهار سال پیش یعنی در ابتدای فتنه ای که در سوریه پدید آمد عده ای از همان کسانی که در فتنه ۸۸ بودند نامه نوشتند و از برخی دانشگاهیان امضا جمع کردند و به مقامات جهانی فرستادند و خواستار سرنگونی بشار اسد شدند درواقع با کسانی که می خواستند بشار اسد را به زیر بکشند همراهی کردند.

حداد عادل گفت: عده ای در داخل کشور به مسئولین و نظام اعتراض می کردند که چرا در مقابل این توطئه ایستاده اید و چرا از بشار اسد حمایت می کنید. یعنی این عده این قدر بی بصیرت بودند که نمی توانستند بفهمند مسئله سوریه مسئله دموکراسی نیست و در غیر این صورت اگر مسئله دموکراسی بود باید در درجه اول با نظام عربستان سعودی مبارزه کرد چرا که مردم عربستان اسمی از انتخابات نشنیده اند و نمی دانند اما چطور شده است که همه کشورهای عربی به سراغ سوریه آمده اند.

سخنگوی ائتلاف اصوگرایان تصریح کرد: کسانی در داخل کشور بودند که چرا ایران از سوریه پشتیبانی می کند. امروز همان آنها آمده اند شعار آرامش را برای پیروزی در انتخابات سر می دهند. برای همین حساسیت انتخابات مجلس بسیار بالا است.

حداد عادل در ادامه با اشاره به اینکه بخش دیگری از شعار اصولگرایان، پیشرفت است گفت: این پیشرفت در همه ابعاد فرهنگی و اقتصادی است. مجلسی که ما امیدواریم به همت همه ملت ایران در سال ۹۵ کار خود را آغاز کند بتواند در همه عرصه ها خدمتگذار باشد.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: من از همه مردم می پرسم که آیا باید اسم تفکر اصولگرایی را افراطی گری و تندری  بنامیم  ممکن است یک برادر و خواهری این مسئله را مطرح کند اما مسئله تندروی و افراط نیست بلکه مسئله پافشاری بر سر منافع ملی است اینکه ما از لفظ خوشایند و مبهم اعتدال استفاده بکنیم و بگوییم هر کاری که ما انجام می دهیم اسم اعتدال بر روی آن است و هر کسی که نقدی بر آن دارد تندرو و افراطی است درست نیست.

وی در پایان گفت: باید مجلسی تشکیل شود که در عین حال که با دولت همکاری داشته باشد نقاط ضعف دولت را هم به او گوشزد کند. ما بدنبال تضعیف دولت به مجلس نمی رویم بلکه برای کمک به دولت می خواهیم به مجلس ورود کنیم چرا که کمک به دولت را هم در تایید اقدامات درست دولت می دانیم و هم در نقد تصمیماتی که تشخیص می دهیم درست نیست.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • رعیت ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    ای خدا لعنت به این آمریکا
  • رضا ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    آقا حداد یاد برنامه خندوانه افتادم جنابخان بهت یه دونه ماسک هدیه داد اگر به مجلس رفتید باید پیگیر ریزگردها و آلودگی ها باشید ممنون.
  • جوادیان ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    این اقتصاد مقاومتی خیلی خوبه ضمناً از چین هم نباید کالای بنجل وارد می کردیم همونطور که به واردات کالای غربی معترضیم
  • جناب خان ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    ایول
  • رعیت ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    گلی به جمالت حرف دل مارو زدی به خدا چین و غرب دلش برای من ایرانی نسوخته جنس بد خودمون می ارزه به مال بیگانه به شرطی که مثل پراید نشه و هرسال گرونتر و بی کیفیت تر بفروشیم به ملت از تولید داخلی حمایت می کنیم به شرطی که تولید کننده داخلی هم از ما حمایت کنه این یعنی اقتصاد مقاومتی
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    دمت گرم
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    آمریکا غلط می کنه به فکر انتخابات ماست مگه ما ملت همیشه در صحنه میذاریم؟
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    بعد جالبه یه عده هنوز به این غربی ها دلخوش اند و دلشون قش میره براشون
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    ریزگرد دمار از روزگار ما درآورده
  • بیژن ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    ایول اخوی
  • ناشناس ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    رای ما به لیست اصولگرایان خواهد بود تا کاندیداهای مورد حمایت غرب که مملکت را بدبخت میکنند وارد مجلس نشوند.
  • ناشناس ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    رهبر معظم انقلاب: مجلس مرعوب امریکا و غرب مملکت را بدبخت می کند .
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    بازم میگم تیم باید قوی بشه تا پیروزی راهی نیست
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    رای ندادن به تمام لیست اصول گرایان ، رای دادن به لیست بی بی سی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس