حزب موتلفه اسلامی از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان قم اعلام حمایت کرد.

به گزارش مشرق، حزب موتلفه اسلامی از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان قم اعلام حمایت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به نزدیک بودن موعد برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بدین وسیله حزب موتلفه اسلامی استان قم ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به حضور گسترده در این انتخابات اعلام می دارد در این رابطه همچون همیشه جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و مواضع رسمی آن نهاد مقدس را به عنوان خط قرمز و معیار اصولگرایی می‌داند.

براین اساس حزب موتلفه اسلامی استان قم به تبعیت از جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فقیه انقلابی و وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن قمی و در انتخابات مجلس شورای اسلامی از آقایان دکتر لاریجانی ، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی و حجت الاسلام و المسلمین بنایی حمایت می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت آبت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی) با برگزاری انتخابات با شکوه شاهد یأس و سرخوردگی دشمنان و امید و دلگرمی دوستان انقلاب در سرتاسر گیتی باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس