کد خبر 536333
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اقدامی برای افزایش حمایت از نامزدی «جب بوش» برادر کوچکش در مبارزات درون حزبی نامزدهای جمهوریخواه، در تجمع انتخاباتی کارولینای جنوبی حضور یافت و سخنرانی کرد.

به گزارش مشرق، جورج بوش در اقدامی نادر با حضور در یک تجمع انتخاباتی، در کنار برادر کوچکترش قرار گرفت و از صلاحیت‌های او برای ریاست جمهوری آمریکا سخن گفت.

در حالی که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا شدت گرفته،‌ نامزدهای هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه بر شدت تلاش‌های خود افزوده‌اند.

تاکنون در دو ایالت آیووا و نیوهمپشایر انتخابات درون حزبی برگزار شده که در اردوگاه دموکرات‌ها، هیلاری کلینتون و برنی سنرز رقابت فشرده‌ای داشته‌اند و در حزب جمهوریخواه رقابت بین دونالد ترامپ و تد کروز نزدیک‌تر از دیگران بوده است.

«جب بوش» برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا که برخی تحلیلگران قبل از آغاز مبارزات انتخاباتی پیش‌بینی رقابت راحتی برای او جهت نامزدی نهایی در حزب جمهوریخواه داشته باشد، اما واقعیات میدانی چیز دیگری را نشان داده است.

در آخرین مناظره نامزدهای جمهوریخواه، دونالد ترامپ به شدت از جب بوش و همچنین جورج بوش به دلیل جنگ سال ۲۰۰۳ آمریکا علیه عراق انتقاد کرد و گفت در زمان جورج بوش برادر جب بوش بود که «۱۱ سپتامبر» اتفاق افتاد.

حالا چند روز پس از این مناظره، جور بوش برای نشان دادن حمایت از جب بوش به تجمع انتخباتی در ایالت کارولینای جنوبی رفت و در وصف صلاحیت‌های برادرش برای ریاست جمهوری سخنرانی کرد.

اقدام جورج بوش از آن جهت قابل توجه است که او تاکنون حضور علنی و چشمگیری در کمپین جب بوش نداشت.


بالاخره جورج بوش در کمپین جب بوش حضور یافت+عکس

بالاخره جورج بوش در کمپین جب بوش حضور یافت+عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    جب شبیه باباش میمونه خانوادتا همشون رئیس جمهورن
  • محمد جواد ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    خب که چی؟! حالا این جیایتکار شبیه هر کی میخاد باشه. ذره ای به انسانیتش (که نداره) اضافه میشه؟
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    سگ زرد برادر شغاله
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    ااااااا چه قدر پیر شده واقعا میارزید این همه جنایت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس