مراسم تجلیل از یکی از شهدای مدافع حرم خوزستان شهید جبار عراقی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر کوت عبدالله برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، مراسم تجلیل از یکی از شهدای مدافع حرم خوزستان شهید جبار عراقی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر کوت عبدالله برگزار می‌شود.

این آئین امروز سه شنبه 27 بهمن ماه 1394 از ساعت 19:15 در شهر کوت عبدالله شهرستان کارون آغاز خواهد شد.

آئین تجلیل از شهید مدافع حرم جبار عراقی در منزل شهید واقع در شهر کوت‌عبدالله، کوت نواصر خیابان دوم برگزار خواهد شد و مردم خوزستان یاد این شهید والامقام را گرامی می‌دارند.

در این آئین یکی از روحانیون استان خوزستان به سخنرانی می‌پردازد و حسن صفری از مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه‌سرائی می‌پردازد.

این آئین از سوی هیئت رهروان شهدای خوزستان برگزار خواهد شد که در این برنامه لوح سپاس نیز به شهید مدافع حرم جبار عراقی اهدا می‌شود.

شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان در روزهای نخست محرم امسال در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از روزها غربت به وطن بازگشت و در صبح روز یکشنبه هفدهم آبان ماه سال 1394 و سالروز شهادت امام سجاد (ع) در اهواز تشییع شد.

پیکر پاک شهید عراقی پس از انتقال به گلزار شهدای در کنار مزار شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی)، مزار شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) و مزار شهید عبدالکریم جهانگرد اهوازی آرام گرفت و مزارش زیارتگاه اهل یقین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    لطفا تصاویر مراسم را بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس