پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر امروز در این شهر تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر امروز در این شهر تشییع می‌شود.

این مراسم امروز دوشنبه 26 بهمن ماه سال 1394 از ساعت 14 آغاز می‌شود و مردم رامشیر پیکر مطهر رزمنده دلیر شهید صالح صالحی را تا دروازه‌های بهشت بدرقه می‌کنند.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر از مسجد امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و تا گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

پیکر شهید صالح صالحی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر روز گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به این کلانشهر منتقل شد و مورد استقبال مردم ولایتمدار خوزستان قرار گرفت.

در مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید مدافع نیروهای نظامی و انتظامی، همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و خانواده شهید جبار عراقی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون نیز حضور داشتند.

همچنین خانواده شهید عبدالکریم اصل‌غَوابِش از شهدای مدافع حرم کوی ابوذر (منطقه حصیرآباد) اهواز نیز با حضور در فرودگاه اهواز از شهید صالح صالحی استقبال کردند.

همچنین جمعی از دوستان شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید مُمبینی) و شهید حجت‌الله رحیمی نیز با حضور در مراسم استقبال از پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامشیر به مقام این شهید ادای احترام کردند.

در مراسم استقبال از پیکر شهید صالح صالحی، مرتضی توکل، فرزند شهید حسین توکل به همراه چند تن دیگر به مداحی و نوحه خوانی پرداختند.

پس از برگزاری مراسم استقبال از شهید صالح صالحی در فرودگاه اهواز، پیکر این شهید مدافع حرم رهسپار زادگاهش رامشیر شد تا در این شهر آرام بگیرد.

شهید صالح صالحی در یکم فروردین ماه سال 1350 به عنوان نخستین فرزند در خانواده خود در شهر رامشیر خوزستان به دنیا آمد و خداوند 2 برادر و 3 خواهر دیگر نیز به او عطا کرد.

این فرزند دلیر خوزستان برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در دمشق 2 بار به کشور سوریه اعزام شد که در بار دوم در نبرد با تکفیری‌ها به شهادت رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس