به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی زاده آیین گرامیداشتی در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده از شهدای مدافع حرم خوزستان آیین یادبودی در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه روز دوشنبه دهم خرداد ماه امسال مقارن با 23 شعبان المعظم سال 1437 هجری قمری از ساعت 21 آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان و خانواده‌های معظم شهدا یاد این شهید مدافع حرم اهواز را گرامی خواهند داشت.

آیین گرامی‌داشت سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده در کنار مزار شهید واقع در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز و در کنار دیگر شهدای مدافع حرم انجام می شود که در این برنامه حجت‌الاسلام شیخ عباس انصاری سخنرانی و حجت‌الله جلالی و سعید بنی‌طرف به مداحی و شعرخوانی می‌پردازند.

همچنین زیارت عاشورا در سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده از شهدای مدافع حرم خوزستان قرائت می شود.

شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی) در دهمین روز از خردادماه سال 1344 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان در جنوب استان خوزستان به دنیا آمد.

این شهید والامقام در روز دوشنبه 20 مهرماه سال 1394 همزمان با چهارم محرم الحرام 1437 به همراه شهید مجید مختاری‌فر (حمید مختاربند) در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به طور مظلومانه ای به دست تکفیری ها به شهادت رسید.

برادر دیگر شهید حسونی زاده به نام شهید فرامرز حسونی زاده نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشت و در سال 1367 در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • abadanman ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام. جهت اطلاع هردو شهید (فرشاد و فرامرز حسونی زاده) متولد آبادان هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس