کاندیدای منتخب لیست اصولگرایان گفت: مطالبات حقیقی ما برای جوانان حل مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان است.

به گزارش مشرق، علی وکیل‌پور در نشست خبری که عصر امروز (دوشنبه) در خبرگزاری تسنیم برگزار شد اظهار داشت: در لیست ائتلاف اصولگرایان جمعی از جوانان را انتخاب کردند تا شعارهای ائتلاف را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تمام شعارها متناسب با نیازهای جوانان است، گفت: در انتخابات گذشته مطالباتی جعلی برای جوان‌ها درست می‌کردند و بعد آن مطالبات را نمایندگی می‌کردند.

وکیل‌پور خاطرنشان کرد: مطالبات حقیقی ما برای جوانان حل مشکل  اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان است. این مطالبات نیازهای اساسی جوانان ما است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: در هر خانواده‌ای دغدغه والدین تهیه شغل برای جوانان است و کاملا می‌بینیم که موضوع اشتغال دغدغه اساسی خانواده‌ها است.

وکیل‌پور با اشاره به بحث وکیل‌الدوله‌ها در مجلس گفت: مجلس توقع دارند نمایندگان از مسئولان دولتی مطالبات آنها را پیگیری کنند و نقش نظارتی خود را ایفا کنند و نماینده باید به واقع نماینده مردم باشد تا بتواند مشکلات را پیگیری کند و در برابر کم‌کاری‌های برخی مسئولان سکوت نکند.

وی با اشاره به بحث توجه و حمایت از مستضعفان گفت: متاسفانه یک‌سری ادبیات نسبت به مستضعفین به کار گرفته می‌شود که شایسته این قشر که جمعیت بالایی هستند نیست که این نشان از فاصله طبقاتی بین مسئولان و قشر متوسط جامعه را دارد. به طور مثال در بحث مسکن مهر کسانی که با امید در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند تا خانه‌دار شوند امروز تکلیفشان مشخص نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس