جوان‌ترین نامزد ائتلاف اصولگرایان: در دوره‌های قبل فقط از عدم وحدت ضربه خوردیم، امروز هم جریان‌ رقیب به دنبال اختلاف‌افکنی بین اصول‌گرایان و طرفدارانشان هستند. قطعا این ائتلاف خوشایند جریان رقیب نیست.

گروه سیاسی مشرق- مهدی وکیل‌پور جوان‌ترین نامزد در لیست 30 نفره ائتلاف اصول‌گرایان در گفتگو با خبرنگار مشرق در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه درصد بالایی از جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند و این قشر جوان مطالباتی اساسی و حقیقی مثل اشتغال و ازدواج و مسکن دارند، ائتلاف اصولگرایی برای پوشش مطالبات و پیگیری خواسته‌های این قشر از کشور در این دوره به یک سری از جوانان اعتماد کرده و آنان را در لیست قرار داده تا بتوانند با توجه به اشرافی که بر مشکلات جوانان دارند، بهتر مطالبات این نسل را پیگیری کنند.

وکیل‌پور درباره مطالبات قشر جوان گفت: طی دوره‌های گذشته شاهد آن بودیم که برخی جریان‌ها مطالبات جعلی و مصنوعی را برای قشر جوان پدید می‌آوردند و بعد خودشان را نماینده این مطالبات معرفی می‌کردند. اما امروز در هر خانه‌ای که نگاه کنیم می‌بینیم که یک جوان بیکار وجود دارد و اکنون دغدغه اساسی خانواده‌ها اشتغال فرزندانشان است. بحث کنکور هم الان یکی از دغدغه‌های بزرگ نسل دهه هفتادی ما است. جریان اصول‌گرایی اکنون به دنبال رفع مشکلات این قشر از جامعه است.

نامزد ائتلاف اصولگرایی درباره عدم شفافیت دولت روحانی گفت: وقتی دولت می‌آید جزئیات قراردادهای بزرگ بین‌المللی کشور را محرمانه اعلام می‌کند و آمارهای غیرشفاف بیان می‌کند، خود به خود زمینه بروز فساد را تامین می‌کند. عدم شفافیت رانت را به وجود می‌آورد و رانت باعث ایجاد فساد اقتصادی در کشور می‌شود. لذا مردم اکنون از مجلس آینده این مطالبه را دارند که نمایندگان آن‌ها از جزئیات قراردادهای بین‌المللی کشور اطلاع داشته باشند. یکی از راه‌کارهای مبارزه با فساد در تمام دنیا شفاف‌سازی است که وقتی نباشد، مرتبطین به دولت و کسانی که رانت اطلاعاتی دارند با سوءاستفاده از این عدم شفافیت فساد را پدید می‌آورند.

وی درباره وحدت ائتلاف اصولگرایی گفت: جریان اصول‌گرایی کشور در بیست سال گذشته چنین وحدتی را به خودش ندیده بود. اکنون اما تمام تشکل‌ها، جریان‌ها، گروه‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی آمده‌اند حول محور روحانیت وحدت کرده‌اند. صرفا همین وحدت جای شکر دارد. در دوره‌های قبل هم فقط از همین نداشتن وحدت ضربه خوردیم. امروز هم جریان‌های رقیب به دنبال اختلاف‌افکنی بین اصول‌گرایان و طرفدارانشان هستند. قطعا ائتلاف اصولگرایان خوشایند جریان رقیب نیست زیرا همواره از همین راه توانسته است راهبردهای خودش را جلو ببرد.

وکیل پور درباره رآی به لیست افزود: رای دادن به لیست، مورد تایید رهبر انقلاب نیز هست و گفته‌اند که اگر حتی کسی را نشناسند نگاه می‌کنند که چه کسی آن فهرست را تهیه کرده است و در نسبت با آن رای می‌دهند. حالا هم با توجه به مسئله مهم نفوذ که ایشان به شدت تاکید دارند هم اگر لیستی رای بدهیم پروژه ورود یک نفوذی به مجلس آینده ناکام خواهد ماند. پیغام سخن آقا این است که ببینید این لیست‌ها را چه کسانی و با چه کارنامه و پشتوانه‌ای تعیین کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    ان شا اله موفق باشند
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    تیم خوب نبستند به قهرمانی نمیشه فکر کرد ...
  • مهدی ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام غمی نیست مجلس دهم انشاالاهقریب به یقین اصول گراست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس