کد خبر 506199
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

مینی سریال «غیرعلنی» با موضوع انتخابات مجلس در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی سیمای جمهوری اسلانی تصویب شده و در حال نگارش است.

به گزارش مشرق، مهدی حمزه نویسنده مینی سریال «غیر علنی» با اشاره به اینکه نگارش این مجموعه در روزهای پایانی قرار دارد، گفت: من و حسین تراب نژاد در قالب تیمی دو نفره در حال نوشتن دیالوگ ها هستیم. هفت قسمت از کار نهایی شده و در روزهای آتی فیلمنامه به پایان می رسد.

وی درباره فیلمنامه مینی سریال «غیر علنی» توضیح داد: فیلمنامه این سریال فضایی اجتماعی دارد و بیانگر این پیام هست که هدف، وسیله را توجیه نمی کند و نمی توان یک شبه ره صدساله را طی کرد.

این نویسنده درباره قصه «غیرعلنی» نیز بیان کرد: داستان مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آنها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند و در پایان مردم کاندیدای اصلح را برمی گزینند.

حمزه همچنین درباره شخصیت های این مینی سریال عنوان کرد: شخصیت اصلی سریال پسر جوانی به نام امیرعباس است که در قنادی پدرش فعالیت می کند و عاشق دختری به نام ریحانه می شود که خبرنگار نشریه شهرشان است. از دیگر شخصیت های این سریال می توان به پدر امیرعباس، پدر ریحانه (مهندس عنایت که در فرمانداری شهر فعال است) و فرانک (دختر عمه امیرعباس) که جلساتی با موضوع موفقیت برگزار می کند و به امیرعباس در فعالیت های انتخاباتی کمک می کند اشاره کرد. رقیبان امیرعباس هم در جریان انتخابات وجود دارند از جمله مهرداد دوست دوران دبیرستان امیرعباس و فعال در ستادی دیگر که به شوهر خواهرش تعلق دارد و رسول دکتری معقول که دیگر نامزد این انتخابات است.

مینی سریال «غیرعلنی» توسط مهدی حمزه و حسین تراب نژاد در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی سیما در حال نگارش است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس